  • 1. Data: 2009-04-02 16:55:12
    Temat: ZUS
    Od: Niepoprawny <n...@n...net>

    Czy ZUS jest piramida finansowa zabroniona w Polsce?

  • 2. Data: 2009-04-02 17:35:29
    Temat: Re: ZUS
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Niepoprawny" <n...@n...net> napisal w wiadomosci
    > Czy ZUS jest piramida finansowa zabroniona w Polsce?

    Bylo juz na grupie.
    Wysil sie na cos oryginalniejszego

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-04-02 19:21:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Niepoprawny pisze:
    > Czy ZUS jest piramida finansowa zabroniona w Polsce?

    Nie, ZUS jest piramidą finansową dozwoloną w Polsce. Tworzenie innych
    piramid finansowych jest zakazane zgodnie z hasłem "nie kradnij, rząd
    nie lubi konkurencji". Pocieszające jest to, że każda piramida finansowa
    w końcu bankrutuje. Obecnie ZUS już zbankrutował, teraz trzeba tylko
    poczekać, kiedy zbankrutuje państwo polskie i przestanie dopłacać do
    tego cyrku. To już niedługo. Daję temu bałaganowi kilkanaście lat.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-04-02 19:32:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 21:21
    (autor Liwiusz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr338b$jpg$2@news.onet.pl>):

    > Nie, ZUS jest piramidą finansową dozwoloną w Polsce.

    Nie jest. ZUS jest organizacją mafijną pobierającą haracz, również w imieniu
    Ojca Chrzestnego z sąsiedniej wsi (NFZ). W zamian oferują opiekę mafijną
    czyli że nie przyjebią karami.

    > Daję temu bałaganowi kilkanaście lat.

    A co potem? Wielki brat znad Missisipi czy może Wielki Brat z Pekinu?

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-04-02 19:38:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > czyli że nie przyjebią karami.

    > A co potem? Wielki brat znad Missisipi czy może Wielki Brat z Pekinu?

    Obstawiam na Pekin. Jak mawiał o Europie wielki przywódca Mao
    Tse-Tung "sprawy tego przylądka nie mają dziś większego znaczenia". Za
    kilkanaście lat tak samo będzie z USA.

    A bardziej poważnie: bankructwo tego złodziejskiego systemu być może
    umożliwi w końcu zapanowanie normalności w wielu krajach. Niskie
    podatki, brak obowiązkowych ubezpieczeń, pozbawienie władzy
    urzędników... Portoryko już zbankrutowało, niedługo nadejdzie czas na
    inne pożal się Boże demokracje.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-04-02 19:49:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > brak obowiązkowych ubezpieczeń, pozbawienie władzy urzędników... Portoryko
    > już zbankrutowało, niedługo nadejdzie czas na inne pożal się Boże

    Wszystko fajnie. Tylko co z dzisiejszymi emerytami? Zwlaszcza z tymi w wieku
    faktyczni emerytalnym.
    Jaka metode eutanazji zastosowac?
    Moze jakies dzialania wojenne by sie przydaly, coby ilosc geb do wykarmienia
    spadla?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-04-02 19:51:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > Jaka metode eutanazji zastosowac?
    > Moze jakies dzialania wojenne by sie przydaly, coby ilosc geb do wykarmienia

    Na dzisiejszych emerytów powinny iść pieniądze z prywatyzacji - jest
    to najuczciwsze, bo to w państwowych zakładach lokowane były "składki"
    pochodzące od pracujących wtedy ludzi.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-04-02 19:59:25
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Na dzisiejszych emerytów powinny iść pieniądze z prywatyzacji - jest to
    > najuczciwsze, bo to w państwowych zakładach lokowane były "składki"
    > pochodzące od pracujących wtedy ludzi.

    Bardzo madry pomysl. Szkoda, ze wiekszosc tych pieniedzy juz dawno zostala
    rozkradziona :(

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2009-04-02 20:01:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo madry pomysl. Szkoda, ze wiekszosc tych pieniedzy juz dawno zostala
    > rozkradziona :(

    Owszem, została, ale to nie argument, aby ten złodziejski system
    nadal trwał. W najgorszym przypadku nałoży się na ten cel specjalny
    podatek celowy, z każdym rokiem coraz mniejszy. I nie od rzeczy są
    pomysły, aby tych, którzy do takiego marnotrawstwa doprowadzili, wsadzić
    do kryminału...

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-04-03 07:03:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 21:59
    (autor SDD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr35fq$rfi$1@news.onet.pl>):

    > Bardzo madry pomysl. Szkoda, ze wiekszosc tych pieniedzy juz dawno zostala
    > rozkradziona :(

    Podziękujmy Balcerowiczowi, Mazowieckiemu i reszcie bandy z lat 90....

    --
    Tristan