  • 1. Data: 2009-04-02 16:36:41
    Temat: Pomoc i obsługa w rejestracji Sp.J.
    Od: "WIIW" <w...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś może mi polecić z czystym sumieniem, jakąś kancelarię z Warszawy
    lub okolic Marek, Wołomina lub Wyszkowa, która pomoże w założeniu spółki
    jawnej (umowa, rejestracja w KRS itd.).

    Z góry wielkie dzięki
    Pozdr
    WIIW

  • 2. Data: 2009-04-02 21:40:11
    Temat: Re: Pomoc i obsługa w rejestracji Sp.J.
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WIIW" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub okolic Marek, Wołomina lub Wyszkowa, która pomoże w założeniu spółki

    z czystym sumieniem:

    Notariusz Sieniawska na ul. Podwale 11
    DC oczywiscie ;-)

    --