  • 1. Data: 2009-04-02 13:42:30
    Temat: Wypłaty z rachunku firmowego
    Od: p...@g...com

    Witam,

    zaczynam raczkować ze swoją firmą i mam pytanie, dla wielu oczywiste,
    ale dla mnie nie do końca. Chodzi o rachunek bankowy który
    zarejestrowałem na firmę. Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność
    gospodarczą, czy to oznacza, że z rachunku bankowego mogę sobie
    wypłacać pieniądze kiedy i ile chce bez dokumentowania tego?

  • 2. Data: 2009-04-02 13:46:17
    Temat: Re: Wypłaty z rachunku firmowego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    > gospodarczą, czy to oznacza, że z rachunku bankowego mogę sobie
    > wypłacać pieniądze kiedy i ile chce bez dokumentowania tego?

    Tak. W drugą stronę również.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-04-02 13:55:59
    Od: p...@g...com

    On 2 Kwi, 15:46, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Tak. W drugą stronę również.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Tak z ciekawości zapytam, skąd Skarbówka wie, ile ja zarobiłem i czy
    nie oszukałem w zeznaniach podatkowych?

  • 4. Data: 2009-04-02 14:03:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 15:55
    (autor p...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <c...@y...go
    oglegroups.com>):

    > Tak z ciekawości zapytam, skąd Skarbówka wie, ile ja zarobiłem i czy
    > nie oszukałem w zeznaniach podatkowych?

    Obowiązuje zasada ograniczonego zaufania, jak na drodze. Póki skarbówka ci
    ufa, póty ufa. Jak jednak znieufa i znajdzie, że ich ciulałeś w zeznaniach,
    to spotkasz się z Alem Capone :D

    --
    Tristan

  • 5. Data: 2009-04-02 14:19:45
    Od: <s...@a...pl>

    > Tak. W drugą stronę również.

    Pod warunkiem że nie prowadzi PK... Wtedy trochę dodatkowych papierków bedzie.

    Tak, wiem, szanse na to, ż eprowadzi PK są znikome :)

  • 6. Data: 2009-04-02 19:28:14
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 16:19:45 +0200, s...@a...pl
    napisał(a) w <news:gr2hio$s5m$1@news.onet.pl>:

    > Pod warunkiem że nie prowadzi PK

    Możesz rozwinąć ten skrót?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 7. Data: 2009-04-02 19:29:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szerr pisze:

    > Możesz rozwinąć ten skrót?

    Pełna Księgowość.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-04-02 19:29:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 21:28
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1en8967bbj5li$.g3ue6lwfvaok.dlg@40tude.net>):

    > Możesz rozwinąć ten skrót?

    Pełna Księgowość. Coś, co ja nazywam F-K i chyba jako ewka jest bardziej
    znane... Ale na tej grupie lubią skrót PK.

    --
    Tristan