  • 51. Data: 2009-04-04 19:09:52
    Temat: Re: Populacja [Re: ZUS]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > Ale rośnie dość gwałtownie.

    Jak widać z mapki - już nie.
    Kiedyś ludzie mieli po 7-9 dzieci.
    Teraz nawet tam gdzie jest ciągle przyrost ludzie mają maksymalnie 3-4
    dzieci. Za chwilę i tam spadnie do 2 i... populacja zacznie się i tam
    kurczyć.

    > A ile się tej afryki nadaje do mieszkania i w jakich warunkach?

    UE ma 4,3 mln km2, 500 mln ludzi i... nadwyżki żywności, specjalnie
    złogowane ziemie.

    Afryka ma ponad 30 mln km2, z czego 10 mln km2 to sawanny.

    > A może mówi, że niekoniecznie w niektórych miejscach mają taki luksus, że
    > mają rozświetlone miasta widoczne z kosmosu. I że niekoniecznie niektóre
    > miejsca nadają się do życia. A nawet jakby się je dało sztucznie
    > przystosować, to jakiej jakości to życie by było? I skąd brać zasoby do
    > życia potrzebne?

    Choćby z Rosji i Ukrainy. Kiedyś żywiły pół świata, dziś gdy są
    wydajniejsze zboża i zwierzęta mogłyby chyba cały.

    pozdrawiam
    Arek

  • 52. Data: 2009-04-04 19:18:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 21:09
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gr8bat$8ja$1@inews.gazeta.pl>):

    > Jak widać z mapki - już nie.
    > Kiedyś ludzie mieli po 7-9 dzieci.

    W XX wieku?

    > UE ma 4,3 mln km2, 500 mln ludzi i... nadwyżki żywności, specjalnie
    > złogowane ziemie.

    To czemu tyle ludzi głoduje?

    > Afryka ma ponad 30 mln km2, z czego 10 mln km2 to sawanny.

    To czemu tyle ludzi cierpi z pragnienia?

    > Choćby z Rosji i Ukrainy. Kiedyś żywiły pół świata, dziś gdy są
    > wydajniejsze zboża i zwierzęta mogłyby chyba cały.

    A poza jedzeniem? Prąd, woda, tlen.... inne?

    --
    Tristan

  • 53. Data: 2009-04-04 22:47:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Tristan napisał:
    > W XX wieku?

    Tak.

    > To czemu tyle ludzi głoduje?

    Bo są w strefach wojen.
    Bo kraje rozwinięte dotują eksport żywności uniemożliwiając innym rozwój.
    Bo mają przeżarte korupcją władze.
    Bo są zacofani logistycznie, technologicznie, kulturowo.

    > To czemu tyle ludzi cierpi z pragnienia?

    Tylko w części saharyjskiej i subsaharyjskiej

    > A poza jedzeniem? Prąd, woda, tlen.... inne?

    Komuś brakuje tlenu?
    Wody w Afryce jest wystarczająco.
    Prądu też może być - wystarczy tam wykorzystać słońce.

    pozdrawiam
    Arek

  • 54. Data: 2009-04-08 22:54:44
    Temat: Re: ZUS
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Pytanie pozostaje tylko jedno - które pokolenie zbuntuje się ostatecznie
    > uciekając za granicę lub w szarą strefę lub jawnie odmawiając płacenia?
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    >
    > --
    >
    > www.arnoldbuzdygan.com

    W sposób zorganizowany nigdy. Do tego potrzebny jest sposób na zorganizowanie
    się ludzi. Operacja niemożliwa do przeprowadzenia w Polsce. Niejawnie to już się
    stało. Kiedyś podawali w tv jakie ludzie mają długi w zus. Po podzieleniu kwoty
    przez ilość pracujących wyszło mi że każdy pracujący wisi w zusie kilka
    miesięcy. Zus działa dzięki kreatywnej księgowości. Uznają naliczoną a nie
    zapłaconą składkę jako zapłaconą. Naliczają odsetki i w ten sposób robią ze nie
    zapłacona składka nie zostanie nigdy wpłacona. Jak znam życie to w momencie
    kiedy zusowi skończą się pieniądze i przestanie wypłacać emerytury, czyli
    praktycznie jako przedsiębiorstwo upadnie. To dalej będzie pobierał składki na
    emerytury których nigdy już nie wypłaci. I będzie to legalne działanie. Zus nie
    ma obowiązku wypłacania emerytur tylko ma prawo wypłacać emerytury. To ze tak
    się stało wynika z głupoty ludzi żyjących na 312 tyś.km2. Jest czytelny zapis że
    nie można zgodnie z prawem zmusić do przynależności do tej organizacji. A i tak
    wszyscy myślą ze jest obowiązkowa i ze państwo musi każdemu wypłacić emeryturę.
    A prawda jest taka ze emeryturę wypłaca jak kasę będą mieli i wypłacić będą
    chcieli.

  • 55. Data: 2009-04-11 18:21:24
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 03 Apr 2009 19:05:10 +0200, Tristan napisał(a):

    > No chodzi mi o max 1 dziecko. Jak 2 to kara, a jak więcej to odsiadka, żeby
    > nie rozmnażać populacji. Bo teraz to rośnie już koszmarnie... Przez
    > ostatnie 20 lat urosło więcej niż przez całe istnienie ludzkości. Jak tak
    > dalej pójdzie, to za 50 lat nie będzie miejsca na ziemi.

    Sęk w tym że katole oraz ich sługusy z wiejskiej, skutecznie blokują
    antykoncepcję, prawo do aborcji itp itd.
    Wiele wojen i konfliktów wybuchało w "imie wiary, krzyża" - i zawsze
    wykorzystywał to kościół - im na rękę jest mięso armatnie - będą bronić
    tego pola do ostatnich swoich dni.

  • 56. Data: 2009-04-11 18:38:47
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 11 kwiecień 2009 20:21
    (autor Artur
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5fjn0bs1dpq7.1g4xzttp9pji5$.dlg@40tude.net>):

    > Sęk w tym że katole oraz ich sługusy z wiejskiej, skutecznie blokują
    > antykoncepcję, prawo do aborcji itp itd.

    No akurat aborcja to zło. Jak już dziecko powstało, to i owszem, zabijanie
    go sens ma średni. Zwłaszcza, że zupełnie bezkarnie można oddać dziecko w
    momencie porodu i jeszcze za pocałowaniem ręki czekających na adopcję. Więc
    zabijanie dziecka napoczętego to bestialstwo.

    > Wiele wojen i konfliktów wybuchało w "imie wiary, krzyża" - i zawsze
    > wykorzystywał to kościół - im na rękę jest mięso armatnie - będą bronić
    > tego pola do ostatnich swoich dni.

    ojojojku, ale świąteczna miłość bliźniego swego... Jurek Krzak co se wpadł
    ostatnio rozdupcyć Irak to pewnie nie temu, żeby konkurencję zlikwidować
    tylko za namową JP2.

    --
    Tristan