  • 11. Data: 2004-08-02 18:58:57
    Temat: Re: Wykroczenie i właściwy Sąd.
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Załóżmy taką sytuację. Mieszkam w mieście X, a popełniam
    wykroczenie w
    > mieście Y. Tak się składa, że Sąd który będzie rozpoznawał sprawę,
    znajduje
    > się w innym mieście niż moim.
    >
    > Więc czy:
    > a) mogę wnioskować, aby sprawę rozpoznawał Sąd w miejcu mojego
    zamieszkania?

    Teoretycznie rzecz biorąc taki wniodsek może być uzasadniony ale
    tylko wtedy kiedy oprócz obwinionego także wzywani na rozprawę
    świadkowie mieszkają bliżej tego sądu który jest w miejscu
    zamieszkania obwinionego niż sądu w okręgu którego popełniono
    wykroczenie
    (zob. art. 36 k.p.k. w zw. z art. 11 § 1 kpw)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-08-03 04:00:52
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik schedar napisał(a):
    > Do sadu sie idzie po wyrok a nie po sprawiedliwosc
    >
    > Nie odzywaj sie jak nie masz nic konstruktywnego do powiedzenia

    A mógłbyś stosować tę zasadę do swoich wypowiedzi ?

    --
    JOHNSON :)