  • 1. Data: 2004-08-01 19:36:12
    Temat: PCC-1 - pilne
    Od: "Janek K." <j...@t...pl>

    Cześć. Wypełniłem druk PCC-1 (kupiłem samochód) i idę jutro rano 9 z tym
    do Urzędu Skarbowego. Ale mam numerek na godzinę 11 do WK i chciałbym
    żebyście mi powiedzieli czy zdąże to wszystko załatwić. Co dostanę w
    urzędzie skarbowym i będę musiał zanieść razem z umową do WK? Czy to
    będzie tylko pokwitowanie z kasy? Czy w takim razie mogę zapłacić w banku?
    Odpiszcie, bo to pilne.

    Pozdr. Janek

  • 2. Data: 2004-08-01 22:46:52
    Temat: Re: PCC-1 - pilne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janek K." <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > urzędzie skarbowym i będę musiał zanieść razem z umową do WK? Czy to
    > będzie tylko pokwitowanie z kasy? Czy w takim razie mogę zapłacić w banku?

    Nie da się odpisać. Każdy Urząd Skarbowy ma swój rytm. U nas na przykład w
    wtorki i piątki, to trwa strasznie długo, bo to dni targowe i przyjeżdżają z
    okolicznych miejscowości. Przy okazji załatwiają i sprawy urzędowe. Samo
    załatwienie sprawy, to głowa pół godziny, jeśli będzie wszystko dobrze
    wypełnione.

  • 3. Data: 2004-08-02 00:47:01
    Od: "Janek K." <j...@t...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cejtai$j21$4@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > okolicznych miejscowości. Przy okazji załatwiają i sprawy urzędowe. Samo
    > załatwienie sprawy, to głowa pół godziny, jeśli będzie wszystko dobrze

    A może, mogę zapłacić od razu w banku na konto US wyliczoną samemu sumkę.
    A do US pojechać po WK.

    Pozdr. Janek

  • 4. Data: 2004-08-02 04:55:00
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    Dla "Janek K." <j...@t...pl>:

    >Cześć. Wypełniłem druk PCC-1 (kupiłem samochód) i idę jutro rano 9 z tym

    Rejestrowalem niedawno auto (w Lodzi) i najpierw poszedlem do WK, bez
    zalatwienia US, bo chcialem jak najszybciej ubezpieczyc. Nawet lepiej,
    nie sam poszedlem, ale podpisalem upowaznienie tesciowi i on za mnie
    poszedl. Nie bylo zadnych problemow. WK nie interesuje sie podatkiem
    od umowy. A do US pojechalem kilka dni pozniej. Nie wpisuj kwoty do
    PCC, bo i tak kaza Ci inna wpisac wedlug ich cennika.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 5. Data: 2004-08-02 09:12:06
    Temat: Odp: PCC-1 - pilne
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Nie wpisuj kwoty doPCC, bo i tak kaza Ci inna wpisac wedlug ich cennika.

    eeee... oni mają na dzienniku podawczym przyjąć deklarację i tyle, a nie
    filozofować o wysokości kwoty. Zapłacić mozna w kasie czy wpłatą na konto to
    obojętne

    brett

  • 6. Data: 2004-08-02 11:09:57
    Temat: Re: Odp: PCC-1 - pilne
    Od: m...@t...pl.nojunk (Witek Mozga)

    >eeee... oni mają na dzienniku podawczym przyjąć deklarację i tyle, a nie
    >filozofować o wysokości kwoty. Zapłacić mozna w kasie czy wpłatą na konto to
    >obojętne

    A pózniej mnie wezwa do uzupelnienia. Wole od razu wpisac co mi każa i
    miec spokoj.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 7. Data: 2004-08-02 21:42:12
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    > A pózniej mnie wezwa do uzupelnienia. Wole od razu wpisac co mi każa i
    > miec spokoj.

    Nie wezwa. Zbyt duzo biurokracji i kosztow (wezwanie itp.), a tzw.
    uszczuplenie mizerne.
    PCC wyslij poczta, a dowod wplaty (na odpowiednie konto i z zaznaczeniem
    Swojego NIP i ze to za PCC) wystarczy w WK.
    Pamietaj o poprawnym wypelnieniu PCC i podpisach, a na pewno bedziesz mial
    spokoj.
    J.