  • 1. Data: 2007-03-21 18:23:04
    Temat: Wydawnictwo Reader's Digest
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Pisałem już w tej sprawie na tę grupę ale dawno. Sprawa odzyła, ale od
    początku:
    1) wysłałem do nich zamówienie w którym wyraźnie zaznaczyłem, że chce
    wydawnictwa za 0,00 zł (zero złotych)
    2) przysłali, odebrałem, ale w środku był rachunek
    3) odpisałem poleconym, że się pomylili i jeśli chcą, to mogą sobie
    wydawnictwa odebrać, a ja im je chętnie wydam (mam xero pisma i zwrotkę z
    podpisem ich pełnomocnika do odbierania listów ze skrytki),
    4) zero odpowiedzi z ich strony
    5) przychodzą następne rachunki standard formułki, że nie odnotowali wpłaty
    6) odpisuję im, tytuł pisma: WEZWANIE DO ODEBRANIA SKŁADOWANEGO TOWARU w
    nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty otrzymania pisma (mam xero pisma
    i zwrotkę z podpisem ich pełnomocnika do odbierania listów ze skrytki)
    7) zero odpowiedzi z ich strony

    dopiero teraz po roku przychodzi pismo od firmy windykacyjnej, straszą
    mnie sądowym nakazem zapłaty i komornikiem na podstawie jakiegoś salda
    konta (o czym poinformował mnie telefonicznie niezbyt miły pan, bo
    zadzwoniłem do nich)

    tak czy owak, przed sądem bywa różnie i zastanawiam się, czy mając takie
    pisma w ręku... mam szansę wygrać...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2007-03-21 21:40:17
    Temat: Re: Wydawnictwo Reader's Digest
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > tak czy owak, przed sądem bywa różnie i zastanawiam się, czy mając takie
    > pisma w ręku... mam szansę wygrać...

    Praktycznie od ręki. Zresztą te gnojki z "firm windykacyjnych" bazują
    nie na sądach ale na uciążliwości.

  • 3. Data: 2007-03-22 01:24:26
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com> wrote in
    message news:p6jk0jt1x4qu.cdonw8lowea6$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty otrzymania pisma (mam xero pisma
    > i zwrotkę z podpisem ich pełnomocnika do odbierania listów ze skrytki)

    Wyślj im rachunek z koszty składowania i przechowywania.

    > tak czy owak, przed sądem bywa różnie i zastanawiam się, czy mając takie
    > pisma w ręku... mam szansę wygrać...

    bez problemu.
    Na dzień dobry poproś ich o pokazanie zamówienia z którego wynika, że
    cokolwiek odpłatnego zamawiałeś.

    z samego faktu przekazania tego do firmy windykacyjnej wynika, że uznali
    sprawę za beznadziejną.
    Firma windykacyjna liczy na to, że się przestraszysz i jednak coś zapłacisz.

  • 4. Data: 2007-03-22 18:03:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 20:24:26 -0500, witek napisał(a):

    > Wyślj im rachunek z koszty składowania i przechowywania.

    Oczywiście wysłałem wezwanie do odebrania składowanego towaru w ciągu 14
    dni od daty otrzymania pisma i poinformowałem, ze od 15 dnia zaczynam
    naliczanie i teoretycznie przynajmniej naliczam opłatę za składowanie. Wg
    stanu na dzień 22.03.2007 wynosi już 3445,78 zł. Nadmieniam, że dwukrotnie
    wzywałem do odebrania składowanego towaru.
    Wg opinii grupowiczów nie mam podstaw do naliczania.

    > bez problemu.
    > Na dzień dobry poproś ich o pokazanie zamówienia z którego wynika, że
    > cokolwiek odpłatnego zamawiałeś.

    już wysłałem.

  • 5. Data: 2007-03-23 00:42:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > stanu na dzień 22.03.2007 wynosi już 3445,78 zł. Nadmieniam, że dwukrotnie
    > wzywałem do odebrania składowanego towaru.

    Sprzedaj ten dług jakiejś firemce windykacyjnej ;)

  • 6. Data: 2007-03-23 08:36:54
    Od: "Rezydent" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com> napisał(a):

> [...]
    > stanu na dzień 22.03.2007 wynosi już 3445,78 zł. Nadmieniam, że dwukrotnie
    > wzywałem do odebrania składowanego towaru.

    Czy to firma Intrum Justitia Polska ? Wyślij im zawiadomienie o wszczęciu
    procedury przedsądowej celem ściągnięcia należnej opłaty za składowanie,
    napisz, ze na tym etapie jeszcze istnieje możliwość zawarcia ugody.

    --
    Rezydent