  • 1. Data: 2007-03-21 18:32:18
    Temat: Badanie lekarskie po czasowej niezdolnosci do pracy
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Czy osoba, ktora byla przez 3 miesiace na zwolnieniu lekarskim musi placic
    lekarzowi rodzinnemu za wypisanie kwitu pod tytulem "Zakonczenie leczenia",
    ktory to pozniej musi byc okazany dla lekarza, ktory wydaje orzeczenie o
    zdolnosci (niezdolnosci) do pracy (za darmo) ???

    Lekarz rodzinny sobie zazyczyl 40 zl, ale gdy uslyszal, ze "pacjent" nie ma
    pieniedzy, to "zjechal" na 20 :///

    Jezeli za taki kwitek sie placi, to prosze o podanie podstawy prawnej -
    szkoda, ze ta osoba nie wziela pokwitowania za ten "papier", bo kasa pewnie
    poszla do szuflady ://

    Prosze o pomoc, dziekuje bardzo i pozdrawiam cala grupe.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl.

  • 2. Data: 2007-03-21 23:52:58
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    ra9om1ak napisał(a):
> [...]
    > ktory to pozniej musi byc okazany dla lekarza, ktory wydaje orzeczenie o
    > zdolnosci (niezdolnosci) do pracy (za darmo) ???

    Kadrowa powinna Ci dać skierowanie do zakładowego lekarza.

    --
    animka

  • 3. Data: 2007-03-22 17:16:20
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Nigdy za takie zaświadczenie nie płaciłam.

    Aga

  • 4. Data: 2007-03-22 19:48:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:etrtom$jc9$1@atlantis.news.tpi.pl ra9om1ak
    <r...@o...pl> pisze:

> [...]
    > Jezeli za taki kwitek sie placi, to prosze o podanie podstawy prawnej -
    > szkoda, ze ta osoba nie wziela pokwitowania za ten "papier", bo kasa
    Zawsze, podkreślam - ZAWSZE, kiedy gdziekolwiek i w związku z czymkolwiek
    żądają od nas zapłaty, my żądamy
    faktury/rachunku/paragonu/pokwitowania/dowodu wpłaty/itp. i dokładnie
    sprawdzamy czy na tym dokumencie jest prawidłowa kwota, data i tytuł
    należności.
    Zwyczajnie, jak to dorośli ludzie...

    --
    Jotte