eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Mam jeszcze jedno pytanie ktore mnie nurtuje, mianowicie czy moge wziasc wszystkie 4 dni urlopu na rzadanie w okresie dwutygodniowego wypowiedzenia

  • 1. Data: 2007-03-21 15:56:50
    Temat: Mam jeszcze jedno pytanie ktore mnie nurtuje, mianowicie czy moge wziasc wszystkie 4 dni urlopu na rzadanie w okresie dwutygodniowego wypowiedzenia
    Od: z...@o...pl

    Mam jeszcze jedno pytanie ktore mnie nurtuje, mianowicie czy moge
    wziasc wszystkie 4 dni urlopu na zadanie w okresie dwutygodniowego
    wypowiedzenia. Umowe mam od 01.01.2007 z mozliwoscia dwutygoniowego
    rozwiazania jej. Dalem wypowiedzenie z dniem 24.03.2007 i jeszcze w
    tym roku nie korzystalem z urlopu. Niestety pracodawca nie chce mi dac
    urlopu zaleglego tylko wyplacic, czy w zwiazku z tym moge wziac urlop
    na zadanie w wymiarze czterech pełnych dni? Bo cztery dni urlopu na
    zadanie przysluguje w calym roku kalendarzowym, a ja mam przepracowane
    trzy miesiace?