    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>
    Subject: Re: Wydawnictwo Reader's Digest
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 22 Mar 2007 19:03:50 +0100

    Dnia Wed, 21 Mar 2007 20:24:26 -0500, witek napisał(a):

    > Wyślj im rachunek z koszty składowania i przechowywania.

    Oczywiście wysłałem wezwanie do odebrania składowanego towaru w ciągu 14
    dni od daty otrzymania pisma i poinformowałem, ze od 15 dnia zaczynam
    naliczanie i teoretycznie przynajmniej naliczam opłatę za składowanie. Wg
    stanu na dzień 22.03.2007 wynosi już 3445,78 zł. Nadmieniam, że dwukrotnie
    wzywałem do odebrania składowanego towaru.
    Wg opinii grupowiczów nie mam podstaw do naliczania.

    > bez problemu.
    > Na dzień dobry poproś ich o pokazanie zamówienia z którego wynika, że
    > cokolwiek odpłatnego zamawiałeś.

    już wysłałem.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net