  • 1. Data: 2005-01-13 11:59:13
    Temat: Wycofanie pozwu rozwodowego.
    Od: grzehorz <a...@...sygnatur.ce>

    Chcę wycofać pozew o rozwód.
    Z czym to się wiąże?
    Jak to zrobić?!?
    Odbyła się tylko sprawa pojednawcza i wyznaczony został
    termin pierwszej rozprawy. Jak to napisać i czy to się
    będzie w tej chwili wiązało z jakimiś opłatami?

    Pozdrawiam
    Grześ
    --
    && &&
    && t...@p...pl &&

  • 2. Data: 2005-01-13 12:26:56
    Temat: Re: Wycofanie pozwu rozwodowego.
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "grzehorz" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości
    > Chcę wycofać pozew o rozwód.

    do sygn. akt rozwodowych nalezy zlozyc wniosek 2 egz. krotko na temat ,ze
    wycofujesz powodztwo w sprawie takiej a takiej /sygn.akt /
    > Z czym to się wiąże?

    z doreczeniem stronie przeciwnej twojego wniosku by sie wypowiedziala czy
    zgadza sie z Twoja decyzja

    > Jak to zrobić?!?

    j.w

    Jak to napisać i czy to się
    > będzie w tej chwili wiązało z jakimiś opłatami?

    mysle , ze nie

    Sandra

  • 3. Data: 2005-01-13 12:44:00
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 13 Jan 2005 13:26:56 +0100, sandra <n...@n...e-wro.pl>
    napisał:

> [...]
    > ,ze wycofujesz powodztwo w sprawie takiej a takiej /sygn.akt /

    > z doreczeniem stronie przeciwnej twojego wniosku by sie wypowiedziala czy

    A tak na marginesie - przeważająca większość przypadków cofnięcia pozwu
    rozwodowego kończy sie ponownym jego wniesieniem po upływie kilku miesięcy.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 4. Data: 2005-01-13 12:51:21
    Od: "miau" <k...@N...pl>

    Użytkownik "grzehorz" <a...@...sygnatur.ce> napisał w wiadomości

    > Chcę wycofać pozew o rozwód.
    > Z czym to się wiąże?

    *** Jesli chodzi ci o jakiekolwiek konsekwencje prawne lub finansowe - to z
    niczym.
    Pozew zostanie cofniety, a sprawa rozwodowa - umorzona.

    > Jak to zrobić?!?
    *** Tak jak napisala Sandra
    Dodalabym jeszcze powody Twojej decyzji.

    --
    Pozdr
    miau

  • 5. Data: 2005-01-13 12:53:05
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "miau" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    > *** Tak jak napisala Sandra
    > Dodalabym jeszcze powody Twojej decyzji.

    zgadza sie nie dopisalam ale mam czuwajacych nad soba :)

    Sandra

  • 6. Data: 2005-01-13 12:59:53
    Od: "miau" <k...@N...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opskjkbmplmg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > A tak na marginesie - przeważająca większość przypadków cofnięcia pozwu
    > rozwodowego kończy sie ponownym jego wniesieniem po upływie kilku
    miesięcy.

    Zgadza sie. To tez powinien zainteresowany wiedziec.
    Jesli cofnie teraz pozew - nie oznacza to wcale, ze nie bedzie mogl ponownie
    wszczac takiej sprawy.
    Teraz [tu: w danym momencie i w danym procesie] wycofuje swoje zadanie, ale
    bedzie mial mozliwosc ponownego wytoczenia powodztwa.

    --
    Pozdr
    miau