  • 1. Data: 2005-01-13 12:05:23
    Temat: Spolka z o.o. - pytanie
    Od: "Looxs" <l...@o...pl>

    Moi Drodzy,
    Chcialbym zalozyc spolke z o.o., ale nie dysponuje dzis wkladem w kwocie 50
    tys. zlotych.
    Wiem, ze mozna wniesc aportem cala ta sume lub jej czesc.
    Prosze podpowiedzcie mi gdzie moge na ten temat poczytac?
    Moze ktos z Was ma juz podobne doswiadczenia i chcialby sie nimi podzielic?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc.

    Looxs

  • 2. Data: 2005-01-13 13:48:35
    Temat: Re: Spolka z o.o. - pytanie
    Od: "Arek" <m...@e...bb>

    Tu http://www.msp.money.pl/firma/poradniki/formy/szoo/
    i tu http://www.msp.money.pl/firma/zbior/k_spolek/

    A ja mam 2 pytania.

    1) Na jakiej podstawie dokonywane są wypłaty (jestem prezesem, skąd i ile kasy
    mam wziąść dla siebie?)
    2) Co mam rozumieć przez kapitał zakładowy? Co robię z tymi pieniędzmi? Są
    przeznaczone wyłącznie na jakieś cele czy moge sobie za nie jechać na Seszele?

    A.

  • 3. Data: 2005-01-13 21:47:11
    Od: "Looxs" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Arek" <m...@e...bb> napisał w wiadomości
    > Tu http://www.msp.money.pl/firma/poradniki/formy/szoo/
    > i tu http://www.msp.money.pl/firma/zbior/k_spolek/

    Arek,
    Dziekuje. Tylko nie ma w tych teksatch tego co interesuje mnie najbardziej -
    czyli tresci o rodzajach i mozliwosciach wnoszenia wkladow niepienieznych...

    Generalnie chcialbym zalozyc spolke, aby umozliwic przyszlemu inwestorowi
    nabycie w niej udzialow (wprowadzenie gotowki), finansowanie projektu, a
    sobie pozostawic przede wszystkim mozliwosc wplywu na zarzadzanie projektem.
    Czy Waszym zdaniem Sp. z o.o. jest najwlasciwszym wyborem, czy moze warto
    zainteresowac sie ktoras ze spolek osobowych w moim przypadku?

    Looxs