  • 1. Data: 2005-01-13 11:42:55
    Temat: jak zrobic podzial majatku?
    Od: "caramba" <c...@w...pl>

    nie mamy jeszcze rozwodu a chce zrobic szybko podzial majatku zanim cos mi
    jeszcze zginie

  • 2. Data: 2005-01-13 12:31:21
    Temat: Re: jak zrobic podzial majatku?
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "caramba" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    > nie mamy jeszcze rozwodu a chce zrobic szybko podzial majatku zanim cos mi
    > jeszcze zginie

    nie mozna , mozna jedynie zniesc wspolnosc majatkowa a tzn. ze od momentu
    zniesienia wspolnosci majatkowej kazda ze stron pracuje na swoje konto co do
    majatku wspolnego mozna dokonac podzialu w trakcie sprawy rozwodowej lub tez
    po prawomocnym zakonczeniu sprawy rozwodowej ale juz w wydziale cywilnym

    Sandra