    From: "Piotr J." <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności - szukam wzoru
    Date: Sun, 2 Nov 2003 22:03:39 +0100

    Przeszukałem internet razem z archiwum grup dyskusyjnych na google i
    nie znalazłem takiego wzoru, który by pasował do mojej sprawy.
    Pomóżcie:)

    Wyrok w sprawia wygląda mniej więcej tak:

    "Nakaz zapłaty
    w postępowaniu upominawczym

    Dnia 20 października 2003r.

    Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Śródmieścia Wydział IV Pracy i
    Ubezpieczeń Społecznych w składzie następującym:

    Przewodniczący: ASR .........................

    po rozpoznaniu na posiedzeniu niejawnym w postępowaniu upominawczym na
    skutek pozwu wniesionego w dniu ..... przez ....[czyli przeze mnie]

    nakazuje pozwanym .......... i ........... [pracodawcy] wspólnikom
    spółki cywilnej ...... [nazwa] we Wrocławiu aby zapłaciły solidarnie
    powodowi kwotę .... z ustawowumi odsetkami liczonymi od dnia .... do
    dnia zapłaty, w terminie dwóch tygodni od doręczenia nakazu albo
    wniosła w tymże terminie sprzeciw."

    PYTANIA:
    1. Czy wniesienie wniosku o nadanie klauzuli wykonalności jest płatne?
    Zaznaczam, że to sprawa w sądzie pracy.
    2. Ile będę musiał czekać na nadanie klauzuli? Czy do tego będzie
    potrzebna rozprawa?

    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr Jankowski