  • Data: 2003-11-03 09:04:50
    Temat: Re: Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności - szukam wzoru
    Od: "Piotr J." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    do

    > a nie wniosą sprzeciwu???

    Jak wniosą to i tak wygram, czyli prędzej czy później musze ten
    wniosek napisać.
    Dla pracodawcy sprawa jest przegrana bo sam się przyznał na
    świadectwie pracy że nie wypłacił mi wynagrodzenia w żądanej w pozwie
    kwocie.
    Pracownikiem byłem dobrym i pracodawca nie ma się do czego przyczepić.
    Pozdrawiam:)