  • 141. Data: 2023-09-18 20:56:22
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 20:30, J.F pisze:

    > No ale tak powiedzmy, ze:
    > -polski pracodawca chce sprowadzic hinduskiego specjalistę,
    > -albo chinski pracodawca chinskich robotnikow do budowy autostrady,
    > -albo minister zaprasza hinduskich artystow na występy,
    > -czy chocby glupie studia w Polsce ..
    >
    > Na pewno nie moze przekazac listy "tym ludziom wydać wizy" ?

    No nie, bo to chyba nie jest normalna droga załatwienia sobie
    pracowników, czy innych filmowców.
    Jedna firma ma dostęp do Wawrzyk a druga nie. Jak chciał pomóc, to
    trzeba było usprawnić wydawanie wiz, otworzyć konsulaty, zatrudnić
    więcej w istniejących.
    A teraz jak Giertych w szpitalu.

    Robert

  • 142. Data: 2023-09-18 21:37:08
    Od: PD <p...@g...pl>

    > A osoby te wiedziały, że za udzieleniem ich wiz stały jakieś nielegalne
    > kroki? Po prostu pytam, bo nie chce  mi się tego analizować, a wyglądasz
    > na osobę zaangażowaną w rozwikłaniu tego zagadnienia.
    >
    > Tak, czy siak trzeba trochę rozróżnić osobę próbującą wedrzeć się przez
    > płot do Twojego ogródka od osoby, która może i podstępem, ale jednak
    > lobbuje za tym, byś ją zaprosił.

    aaaaa, czyli to biuro podróży było, które załatwiało formalności za
    turystów.

    Znowu kulsonisz.

    PD

  • 143. Data: 2023-09-18 22:21:31
    Od: n...@o...pl

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Jedyne materialne strzępy to te z RP kilkadziesiąt i z prokuratury kilkaset.

    Kilkaset osób to ja widzę w samej Nigerii w kolejce po wizę.

  • 144. Data: 2023-09-18 22:22:06
    Od: n...@o...pl

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > No to na 2 mln wiz jak na ten czas mamy 200 nielegalnych.

    Kto tak twierdzi?

  • 145. Data: 2023-09-18 22:22:53
    Od: n...@o...pl

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > A która partia nie kradnie lub nie kradła?

    Ziobro twierdzi, że PO nie kradła. Wierzyć, nie wierzyć?

  • 146. Data: 2023-09-18 23:14:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 22:22, n...@o...pl pisze:

    > Kto tak twierdzi?

    Mamy do wyboru, Giertych mówi o 700 tyś, Grodzki 250 tyś, GW 350 tyś
    nielegalnych wiz, tylko prokuratura przestrzeliła z tymi 200 szt.

    Robert

  • 147. Data: 2023-09-18 23:18:10
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Robert Wańkowski napisał(a):

    > Subwencje dostaje chyba tylko ta, która dostała się do parlamentu.

    Dla tych które przekroczą próg 3% jest jakaś kasa. Ile? Musisz sam sprawdzć.

    Oficjalnie jest państwowa kasa dla partii i kasa z posadek.
    Nieoficjalnie zaś z decyzji, przetargów, obsadzania posadek.

  • 148. Data: 2023-09-18 23:18:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 22:21, n...@o...pl pisze:

    > Kilkaset osób to ja widzę w samej Nigerii w kolejce po wizę.

    Byle przyjechali do pracy, na studia...

    Robert

  • 149. Data: 2023-09-18 23:22:09
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Ziobro twierdzi, że PO nie kradła. Wierzyć, nie wierzyć?

    Piekło zamarzło?

    Robert

  • 150. Data: 2023-09-18 23:22:09
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    n...@o...pl napisał(a):
    > Kilkaset osób to ja widzę w samej Nigerii w kolejce po wizę.

    A ja widziałem w izraelu jak rozdawali wizy jak dropsy.