  • 121. Data: 2023-09-18 15:04:11
    Temat: Re: "Wawrzyk wymuszał na polskich dyplomatach wydawanie wiz"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 12:59:35 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > po drugie
    > znalazłem w internecie, że w Indiach za 7 miesięcy wydano 3500 wiz

    I oczywiście nie jesteś skłonny podzielić się linką.

    W moich internetach jest jakby więcej niż 3500.
    https://datawrapper.dwcdn.net/KBDkM/1/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 122. Data: 2023-09-18 15:08:32
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    I z gruzinami są problemy, co dwudziesty w PL coś odjebał. (900 z 22 tysięcy ma
    zarzuty).
    W dzień pracują, w nocy opierdalają sklepy.

    Maroko powiedziało niemcom, francuzom:
    przyjęliście nasze odpady więc sami się z nimi bujajcie.

    I podbnie PL. Kto przyjechał z gruzji? Toć w pierwszej kolejności
    migruje element przestępczy.

    https://www.youtube.com/watch?v=jC0WGirlgDQ&t=754s

  • 123. Data: 2023-09-18 15:28:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 14:12, Olin pisze:

    > To nie jest wiedza tajemna dla osób, które nie ograniczają się do
    > pisowskich szczekaczek. Wystarczy zresztą napawać się ulubionym kanałem
    > suterena, żeby znać takie liczby.
    >
    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /9298124,grodzki-to-najwieksza-afera--pis-wydal-250-
    tysiecy-wiz-pracowni.html

    Grodzkiego orędzie przytoczyłeś, no daj spokój, to to samo co riposta
    Ziobry na nie.

    Robert

  • 124. Data: 2023-09-18 15:47:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Pan Marszałek pyta, czy brano za to  łapówki, a nei twierdzi, ze brano.
    Tak trochę obok tematu, ale pierwszym, który wprowadził ten sposób
    narracji był śp. Lepper. Klewki to były?

    Robert

  • 125. Data: 2023-09-18 15:51:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 15:28:40 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Grodzkiego orędzie przytoczyłeś, no daj spokój,

    To się uczenie nazywa "wyparcie".
    A jaką liczbę podają bracia Kremlowscy?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 126. Data: 2023-09-18 15:53:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > A tam mowa o kilkudziesięciu.

    No tak, tam kilkudziesięciu, prokuratura ~300 i te ilości powiązane są z
    czymś konkretnym, a te setki tysięcy to przyczepili byle było dużo i z
    czymś w temacie wiz się łączyło.

    Robert

  • 127. Data: 2023-09-18 15:55:42
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 15:04, Olin pisze:

    > I oczywiście nie jesteś skłonny podzielić się linką.
    >
    > W moich internetach jest jakby więcej niż 3500.
    > https://datawrapper.dwcdn.net/KBDkM/1/

    Ale gruszki do jabłek porównujesz. Wiza i pozwolenie na pracę nie są
    tożsame.

    Robert

  • 128. Data: 2023-09-18 16:01:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Sep 2023 15:55:42 +0200, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ale gruszki do jabłek porównujesz. Wiza i pozwolenie na pracę nie są
    > tożsame.

    Tu masz tabelkę:
    https://tvn24.pl/biznes/z-kraju/afera-wizowa-ministe
    rstwo-spraw-zagranicznych-podalo-dane-dotyczace-wyda
    wania-wiz-cudzoziemcom-liczby-7346065

    Dla Indii od 2021 wychodzi dużo więcej niż Tomasikowe 3500.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 129. Data: 2023-09-18 16:08:46
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 15:00, Olin pisze:
    > kiedy mogą coś ukraść, to ukradną.

    A która partia nie kradnie lub nie kradła?
    Wpisujcie numery. ;0
    https://pkw.gov.pl/finansowanie-polityki/wykaz-parti
    i-politycznych

    Robert

  • 130. Data: 2023-09-18 16:29:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 18.09.2023 o 15:51, Olin pisze:

    > To się uczenie nazywa "wyparcie".

    Zdrowy rozsądek. Na płocie napisano DUPA pogłaskałem i wbiłem sobie drzazgę.

    > A jaką liczbę podają bracia Kremlowscy?

    Co by nie powiedzieli będzie to tyle warte co Grodzkiego.
    Jedyne materialne strzępy to te z RP kilkadziesiąt i z prokuratury kilkaset.

    A reszta to medialne licytacje.

    Robert