  • 71. Data: 2003-03-25 15:20:57
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > oki, Ty zredukowales liczbe obecnych przy badaniu do samych lekarzy -
    > zerknij jednak w post inicjujacy - chodzilo nie o ilosc a o płec lekarzy -
    > ciezko mi uwierzyc aby sekretarz badał piersi owych pielegniarek. WI pytal
    > przepis zobowiazujacy do zapewnienia komisji skladajacej sie z cyt
    > "zenskiego personelu medycznego"

    BO TY IDAC GO GINA MOZESZ WYBRAC FACETA LUB KOBIETE LUB JEST CI TO OBOJETNE.
    SA JEDNAK LUDZIE, KTORYM TO SPRAWIA ROZNICE I MAJA CHYBA PRAWO DECYDOWAC
    KOMU D..E I C..CKI POKAZA. WZGLEDNIE TEGO PRAWA NIE MAJA I O TO K***A
    PYTALEM!!!

  • 72. Data: 2003-03-25 15:23:40
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Cze Wszystkim
    Moja dziewczyna skonczyla szkole pielegniarska i dostala wezwanie na
    "stawke".

    > hm ale wymysliłaś lub łes :-)
    >
    >gratuluje spostrzegawczosci, wzglednie czytania ze zrozumieniem...
    pozalowania godne - i to prawnik...

  • 73. Data: 2003-03-25 15:24:06
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Dobre, dobre. Lada moment ląduje na porodówce a spróbuj sobie wyobrazić
    jaka
    > tam będzie "poniżająca" sytuacja. Będę leżec pólnaga a dziesiątki lekarzy,
    > położnych, stażystów będą sobie zaglądać między moje rozłożone nogi. Nic
    > tylko się zabić ze wstydu, czyż nie? Nie wiem czemu ludziom jest trudno
    > zrozumiec ze lekarz to lekarz i nie podniecają go setne cycki, które musi
    > zbadac w celu wykrycia zmian nowotworowych ani rozłozona na fotelu
    > ginekologicznym pacjentka, chocby wczesniej pozowala jako kociaczek
    > Playboya.

    W jakim ty swiecie zyjesz? Bedac na porodowce mozesz wybrac porod rodzinny i
    rodzic "z mezem", lezac z "gołą psiochą" masz prawo stazyste wyprosic, a
    zapewne masz swojego ginekologa prowadzacego, ktory jest "swoj", prawda??

    Po prostu trochę normalności, ludzie i bez zbędnej histerii. Idąc
    > dalej w tej paranoji moze okazac sie, ze np technikami od robienia RtG tez
    > powinny byc tylko kobiety, bo przeciez dziewczyna WI moze potrzebowac RtG
    > piersi i o zgrozo będzie musiala ściągnąc stanik przed obcym facetem.

    Nie myl, kobieto, pojec!!!! Tu chodzi o zdrowie!!!!!!! A nie o jakis dupiaty
    papierek z WKU. Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to bede pisac WIELKIMI
    LITERAMI!!!!!

  • 74. Data: 2003-03-25 15:26:40
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > z dnia 6 marca 2000 r.
    > w sprawie komisji lekarskich i komisji poborowych oraz wynagradzania za
    > udział w ich pracy.
    >
    > § 12. 1. Badanie lekarskie poborowych odbywa się w obecności całego
    > składu komisji lekarskiej. Sekretarz komisji oraz średni personel
    > medyczny nie biorą udziału w głosowaniu przy orzekaniu o stanie zdrowia
    > poborowych.
    > 2. Komisja lekarska może uwzględnić prośbę poborowego o przeprowadzenie
    > badania tylko w obecności lekarzy.
    >

    > A wypowiadającym się paniom gratuluje merytorycznego podejścia do

    Konkretne pytanie- konkretna odpowiedz. O to mi chodzilo.
    Bardzo dziękuję
    PZDRW
    Jacek Wilkans
    Wi

  • 75. Data: 2003-03-25 15:49:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Wi napisał:
    > BEZ KOMENTARZA - DRUGA MADRA...

    wyłącz CapsLock i wycinaj cytaty mądralo

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 76. Data: 2003-03-25 15:55:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >WZGLEDNIE TEGO PRAWA NIE MAJA I O TO K***A
    > PYTALEM!!!

    No to juz wiesz ze nie maja - poza tym nie krzycz bo zapachnialo
    booractwem:-))))

    HaNkA

  • 77. Data: 2003-03-25 15:58:47
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    >SAME MLODE KOBITKI!!!!!!!!!!! CYCKI!!!!!!!
    > MALO ZE POOGLADAC TO JESZCZE POMACAC!!!!!!!

    Wow. a ile Ty masz lat ze tak do tego podchodzisz?:-)) Moze powinienes udac
    sie na grupe poswieconą seksowi?:)))

    > I PO RAZ KOLEJNY PODKRESLAM ZE O TAKIE BADANIE MI CHODZILO!!!!

    Jesli nie odrózniasz badania od macania.... Dziwię sie tylko, ze Twoja
    dziewczyna, badz co badz pielegniarka ma takie dziwne podejscie do problemu
    badania samego w sobie. No chyba, ze to Twoj problem - nie dostajesz ataków
    zazdrosci gdy np podaje basen jakiemus milemu panu?:-))

    HaNkA

  • 78. Data: 2003-03-25 16:00:21
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > NIE PRZECHODZILAS TAKIEGO BADANIA TO SIE NIE WYMADRZAJ!

    A Ty przechodziles?:-))

    > A TA KONKRETNA KOMISJA KAZALA BIUSTONOSZ ZDJAC, A POTEM BADALA PIERSI
    [CZYT:
    > OBMACYWALA]

    A wiesz, ze profilaktyka zapobiegania rakowi piersi daje lepsze rezultaty
    niz pozniejsze leczenie? No chyba ze podniecaja Cie kobiety z jedną piersią.

    HaNkA

  • 79. Data: 2003-03-25 16:02:09
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Wi <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5psat$m58$...@a...news.tpi.pl...
    > BEZ KOMENTARZA - DRUGA MADRA...

    ale cię poniosło:-) tak czy siak ,mądre czy nie to stwierdzam,że twoje
    wszystkie odpowiedzi a w nich zawarte
    k... ci... i jeszcze jakies tam świadczą równie o Twojej mądrości :-) a od
    razu mi się nasuwa takie powiedzenie w odn. do twojego post... dokładnie go
    nie pamiętam ale coś było z bibułkami bułkam itp.

    A swoją droga to taka dyskusja dużo własnie mówi o przeciwniku :-) I mysle
    ,ze temat zakonczony, ustawa jest ?, jest wiec sobie pewnie poradzisz ze
    swoimi nerwami mądry człowieku ...

    Sandra

  • 80. Data: 2003-03-25 16:03:33
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > Nie myl, kobieto, pojec!!!! Tu chodzi o zdrowie!!!!!!!

    Ano skarbie - poczytaj o profilaktyce zapobiegania rakowi piersi. Na
    spokojnie:-))

    > Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to bede pisac WIELKIMI
    > LITERAMI!!!!!

    heh, nie ma to jak probowac przekrzyczec oponenta. dla mnie szczyt
    booractwa. Juz jeden z bajkopisarzy pisal ze dzwon dlatego dzwoni, ze
    wewnątrz jest pusty:-)))))

    HaNkA