  • 121. Data: 2003-03-27 08:45:40
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mialem na mysli posty HaNkI o3wiscie ;-)

    Mam fana:-))

    >O grupie nie mam prawa sie
    > wypowiadac, bo nieczesto tu zagladam,

    Błąd jak widac:-))

    > a odzywam sie jeszcze rzadziej (z
    > wyjatkiem slowotokow jak mi ktos wybitnie zalezie za sqre :-).

    Wiedzialam, ze jestem zdolna....:-)))

    > Jakis czas temu bylem poszkodowanym (+ oskarzycielem posilkowym) w sprawie
    > karnej o pobicie (i jak tu takiego nie pobic, co, HaNkA? :-))).

    Heh, sugerujesz ze mam to zrobić za Ciebie?:-))) Teraz co prawda wygladam
    jak zapasnik sumo ale nie mam takiej siły rażenia. Ewentualnie mogę Ci
    wynająć mego rottweilera :-)))

    > Pomozecie?

    Chętnie ale muszę dbac o to, aby nie przekroczyć 5% merytorycznosci:-))

    HaNkA

  • 122. Data: 2003-03-27 12:34:59
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Mam fana:-))

    :-)

    > Błąd jak widac:-))

    Teraz to moja ulubiona :-)

    > Heh, sugerujesz ze mam to zrobić za Ciebie?:-)))

    Nie... tylko bylem pewien, ze w tym miejscu bedzie kontra w stylu "nic
    dziwnego, ze takiego oszoloma pobili..." :-)

    > Chętnie ale muszę dbac o to, aby nie przekroczyć 5% merytorycznosci:-))

    Ale na razie masz 0%... :-) obawy o przekroczenie 5 nieuzasadnione :-)

    > HaNkA

    PZDRW
    Wi