  • 1. Data: 2003-03-24 16:20:00
    Temat: Kupno uzywanego programu
    Od: "Robert" <b...@o...pl>

    Chce kupic na allegro windowsa. jesli byl on juz wczesniej rejestrowany, a
    ja posiadam do niego certyfikat autentycznosci, to bede go mogl
    zarejestrowac ponownie? czy bede mogl go uzywac legalnie?
    dzieki

  • 2. Data: 2003-03-25 02:35:21
    Temat: Re: Kupno uzywanego programu
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl>

    > Chce kupic na allegro windowsa. jesli byl on juz wczesniej rejestrowany, a
    > ja posiadam do niego certyfikat autentycznosci, to bede go mogl
    > zarejestrowac ponownie? czy bede mogl go uzywac legalnie?

    Tak, musisz zadzwonić na infolinię M$, podać im numer seryjny i przefaksować
    fakturę, oni wygenerują ci nowy CDKEY, zmienią dane gdzieś u siebie w
    systemie itd.
    Jakiś czas temu u mnie w firmie kupowaliśmy (ME akurat) i tyle wystarczyło.
    Chyba, że może od czasu pojawienia się XP coś się zmieniło - ale tego
    niestety już nie wiem.

    pzdr

    WR81

  • 3. Data: 2003-03-25 08:25:58
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > zarejestrowac ponownie? czy bede mogl go uzywac legalnie?
    Tak ale zobacz czy to nie jest OEM.
    Wtedy moglbys go uzywac z czesci/zestawem komputerowym na ktora byl kupiony.
    Sprawdz tez czy ow Windows nie byl wczesniej kupowany jako MOLP bo wtedy
    z tego co wiem to nie ma szans odkupic go oddzielnie.

    Pozdrawiam
    Artur Lew