  • 81. Data: 2003-03-25 16:05:52
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b5psas$m58$4@atlantis.news.tpi.pl...

    > A GDYBY TEN TWOJ POROD MIAL BYC FILMOWANY I PUSZCZANY W TVN W PRZERWACH
    > RELACJI Z DOMU MICHALA WISNIEWSKIEGO? :-)

    Widze ze ogladasz ambitne programy:-))) Gratuluje:-)) Poza tym sugerujesz ze
    komisja filmowala cycki Twojej dziewczyny?:-)))) Te objawy to nabyte czy sie
    z nimi urodziles?:-))

    HaNkA

  • 82. Data: 2003-03-25 16:07:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > NIE WIDZISZ ROZNICY? NAPRAWDE??

    Podyskutujemy jak nabierzesz oglady i nauczysz sie odpowiadac na posty:-)))

    HaNkA

  • 83. Data: 2003-03-25 16:08:06
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > TRZEBA WIEDZIEC CO SIE PISZE A NIE PISAC CO SIE WIE

    cha cha:-)) dobre dobre:-)) Po co wiec byl post na te grupe? Chyba liczyłes
    ze ktos napisze co wie, czyz nie?:)))

    HaNkA

  • 84. Data: 2003-03-25 16:20:09
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości news:b5pudi$p24$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wow. a ile Ty masz lat ze tak do tego podchodzisz?:-)) Moze powinienes
    udac
    > sie na grupe poswieconą seksowi?:)))

    A moze to ty powinnas zagladnac do grupy pl.alt.czytanie_ze_zrozumieniem

    > Jesli nie odrózniasz badania od macania.... Dziwię sie tylko, ze Twoja
    > dziewczyna, badz co badz pielegniarka ma takie dziwne podejscie do
    problemu
    > badania samego w sobie. No chyba, ze to Twoj problem - nie dostajesz
    ataków
    > zazdrosci gdy np podaje basen jakiemus milemu panu?:-))

    podkreslalem wczesniej ze to nie moj problem ale mojej dziewczyny. i sprawa
    dotyczy konkretnej sytuacji odmiennej od innego badania w innej komisji,
    ktore tez opisalem wczesniej

  • 85. Data: 2003-03-25 16:25:35
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości news:b5pugf$q5f$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Wi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A Ty przechodziles?:-))

    I to pare lat temu, przed studiami...

    > [CZYT:
    >
    > A wiesz, ze profilaktyka zapobiegania rakowi piersi daje lepsze rezultaty
    > niz pozniejsze leczenie? No chyba ze podniecaja Cie kobiety z jedną
    piersią.

    Ale nie tego dotyczy sprawa!!!!! Przeczytaj poprzedni post ze zrozumieniem!
    Bedzie sie chciala przebadac - to pojdzie sama do lekarza jakiego bedzie
    chciala i sie sama badaniu piersi podda.
    Problem polega na niepotrzebnym, krepujacyn, niby-koniecznym badaniu,
    ktorego inna komisja NIE przeprowadza.
    Nie wiem ile razy mam to jeszcze pisac?! Prosze grupe o wyrozumialosc, ale
    pewne umysly nie przyjmuja pewnych faktow - az dziw ze nazywaja sie
    prawnikami...

  • 86. Data: 2003-03-25 16:28:02
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > A moze to ty powinnas zagladnac do grupy pl.alt.czytanie_ze_zrozumieniem

    Po co? Ty widze ze nawet zagladajac tam nie wyniosles zadnych korzysci:-)))

    HaNkA

  • 87. Data: 2003-03-25 16:28:48
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > heh, nie ma to jak probowac przekrzyczec oponenta. dla mnie szczyt
    > booractwa. Juz jeden z bajkopisarzy pisal ze dzwon dlatego dzwoni, ze
    > wewnątrz jest pusty:-)))))

    to nie krzyk, wbrew pozorom, jedynie WIELKIE LITERY, ABY DOTRZEC DO CIASNEGO
    UMYSLU, KTORY WYDAJE SIE NIE ROZUMIEC, LUB FUCKTYCZNIE NIE ROZUMIE... tylko
    jak obronilas prace? tu trzeba rozumiec to i owo..

  • 88. Data: 2003-03-25 16:33:31
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Nie stwierdzilam nic takiego. Po prostu idąc do lekarza czy do szpitala
    nie
    > zakladam, ze lekarz badajacy mnie bedzie dostawal orgazmu na widok moich
    > piersi.

    Własnie!!! "Idac do lekarza..." - masz wybor i swiadomie decydujesz sie na
    tego a nie innego lekarza lub lekarke - twoja sprawa! W 'moim' przypadku
    tego wyboru nie ma i tego dotyczyl moj post!!!!!

    > Chyba Cię ponosi. A co w takim razie z lekarzami ginekologami, nie
    > ordynujacymi na salach porodowych? A lekarz tzw ogólny? A
    lekarz-męzczyzna,
    > specjalizacja: pediatra? Moze to jakis pedofil? itd itd

    Nie podoba ci sie dany lekarz/lekarka - to idziesz do innego! Nie rozumiem
    takiego ciasnego myslenia i uporczywego trzymania sie swoich racji...
    Teraz rozumiem licha kondycje polskiego prawa i sadownictwa, jesli w togach
    zasiadaja ludzie o takich pogladach... wstyd.

    > Patrz przyklady wyzej. Jest roznica miedzy wstydem, falszywym wstydem a
    > paranoją

    No to podam skrajnie odmienny przyklad:
    zamiast zawstydzonej dziewczyny, ktora musi sie rozebrac przed taka a nie
    inna komisja - jest ekshibicjonista zaskakujacy np HaNkE na ulicy i
    machajacy fujarka... moze HaNcE nie przeszkadzaloby zrobienie mu "lachy",
    wzglednie odwrocilaby oczy i uznala sytuacji za niebyla. Przeciez jej duma
    nie ucierpiala, nic zlego sie nie stalo - nie ma falszywego wstydu ani nie
    jest paranoiczką. Po co takiego zboczenca scigac i karac???

  • 89. Data: 2003-03-25 16:35:19
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    .

    > Litosci mówimy o lekarzach. To chyba laikowi moze sie tylko wydawac ze
    > lekarz patrzy na pacjentke jak na obiekt seksualny - pewnie jest jakis
    > odsetek kobiet, ktore tak dzialaja nawet na lekarzy i jakis odsetek
    lekarzy,
    > ktorym sie pocą rece na widok owej nagiej d... ale trudno mi uwierzyc ze
    > cala komisja lekarska sie z takowych sklada. Moze najpierw nalezaloby
    > przejsc takie badanie, doswiadczyc np upokarzajacych komentarzy lekarzy
    czy
    > tez ich obscenicznych zachowan a dopiero potem domagac sie karania winnych
> [...]

    NAPRAWDE BEDE PISAL WIELKIMI LITERAMI - MOZE KOBIETO WRESZCIE ZROZUMIESZ!
    PISALEM O KONKRETNYM BADANIU KONKRETNYCH OSOB W KONKRETNEJ WKU, KTORE
    ODNIOSLY KONKRETNE WRAZENIA I DOSWIADCZYLY KONKRETNYCH SYTUACJI I
    KONKRETNYCH EROTYCZNYCH PODTEKSTOW.
    PROBLEMU NIE MAM JA - ZAZDROSNY CHLOPAK - TYLKO MOJA DZIEWCZYNA, KTORA MUSI
    SIE STAWIC PRZED TA KOMISJA I NAJPRAWDOPODOBNIEJ DOSWIADCZY PODOBNYCH
    "PRZYJEMNOSCI" I CHCE Z GORY BYC PRZYGOTOWANA NA TO CZY SIE MUSI CZY NIE
    MUSI ROZEBRAC I PODDAC BADANIU PIERSI WATPLIWEJ KONIECZNOSCI!!!!!!!
    JESZCZE DWA SLOWA I PRZEKLNE!!!!!!!!

  • 90. Data: 2003-03-25 16:37:10
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    > Po pierwsze nigdzie nie próbowalam wplynac na czyjs sposob postrzegania
    > swiata. Obie z Sandra wyraznie dalysmy do zrozumienia ze nie ma przepisu.
    > natychmiast odezwaly sie glosy, hmm, "obroncow moralnosci"?

    Ja to rozumiem tak:
    jest przepis taki a taki mowiacy o tym a o tym lub nie ma takiego przepisu -
    a nie jakies napieprzanie sie - zreszta grupie sie nie udzielilo - wrecz
    przeciwnie - jestescie panie dwie, same.

    > Sorry ale chyba nie czytasz ze zrozumieniem. Zerknij w post inicjujacy
    > temat - uzyte tam okreslenia i celowe uzycie cudzysłowów "badanie",
    "panowie
    > lekarze" czy tez "obmacywanie przez wojskowych konowałów" sugerowaly ze
    > autor tego postu wyraznie daje nam do zrozumienia, ze dopatruje sie
    > erotycznej dwuznacznosci w tego typu badaniu. Ja tylko poszlam za tym
    tokiem
    > myslenia. Czemu wiec u niego Cię to nie razi?

    Przedztawilem to w kontekscie erotycznym - bo w ten sposob owe badane
    kolezanki to odebraly i tak przedstawily to mojej dziewczynie - moze mnie
    troche ponioslo, ale nie pierwszy to ostry post i nie ostatni. Coz - krewki
    ze mnie chlopak :-)