  • 1. Data: 2003-03-24 17:31:10
    Temat: zgloszenie umowy o prace
    Od: "DarekO" <k...@p...fm>

    Mam prosbe czy moze mi ktos odpowiedziec w jakim terminie pracodawca
    powinien zglosic do ZUS-u fakt o podpisaniu z pracownikiem umowy o prace.
    Mam taka sytuacje:
    Gosc zatrudnil 5 osob od tygodnia zadna z tych osob nie ma jeszcze
    podpisanej umowy a gosc ma zawieszona dzialalnosc. Ma na dniach podpisywac
    umowy z pracownikami. Jakie sa mozliwosci sprawdzenia czy to nie jest do
    konca jakas kombinacja?
    Please.

    DarekO

  • 2. Data: 2003-03-24 17:34:34
    Temat: Re: zgloszenie umowy o prace
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 24-03-2003 18:31, Użytkownik DarekO napisał:
> [...]
    > umowy z pracownikami. Jakie sa mozliwosci sprawdzenia czy to nie jest do

    Pracodawca ma na zgłoszenie 7 dni, ale jeżeli ma zawieszona działalnośc
    to nie może nikogo zatrudnić.
    A jeżeli ci ludzi już pracuja, to pracuja nielegalnie - na pewno ich nie
    zgłosił bo mysiałby w tym celu odwiesić działalność.
    Jeżeli jest tak jak piszesz to jest to kombinacja od początku do końca.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl