  • 1. Data: 2003-03-24 18:36:21
    Temat: WKU a pielegniarki
    Od: "Wi" <j...@p...onet.pl>

    Cze Wszystkim
    Moja dziewczyna skonczyla szkole pielegniarska i dostala wezwanie na
    "stawke".
    Problem polega na tym, ze czesc jej kolezanek stawila sie juz na podobne
    "badanie" iniektore trafily na "panow lekarzy" w liczbie sztuk 6
    przygladajacym sie badanym mlodym dziewczynom... Jeden z etapow "badania"
    polegal na badaniu piersi - czy aby nie ma guzkow nowotworowych - a
    sprowadzal sie zwyczajnie od obmacywania przez wojskowych konowałow!
    Stad moje pytanie:
    gdzie moge znalezc wytyczne dotyczace podobnego badania - a scislej mowiac -
    czy w takim przypadku komisja nie powinna się skladac z zenskiego personelu
    medycznego? Jakim paragrafem im pomachac? Jak to badanie nie/powinno
    wygladac? Czy jest jakas ustawa MON? Szukalem w googlach ale z miernym
    skutkiem...
    --
    PZDRW
    Wi

  • 2. Data: 2003-03-24 21:27:24
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Wi <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5njda$25m$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    mowiac -
    > czy w takim przypadku komisja nie powinna się skladac z zenskiego

    hm ale wymysliłaś lub łes :-)

    Jakim paragrafem im pomachac?

    pomachać to sobie możesz :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-03-24 22:18:14
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > hm ale wymysliłaś lub łes :-)
    >
    > Jakim paragrafem im pomachac?
    >
    > pomachać to sobie możesz :-)

    Nio wiesz...facet jest zazdrosny ze mu obcy będą dziewczynę macać a Ty sobie
    zartujesz:-)))))) Skadinąd jakim paragrafem? Moze nalezałoby wprowadzić
    jakies prawo ze np ginekolog musi byc płci żeńskiej, urolog i dermatolog w
    zaleznosci od płci pacjenta, itd a potem juz krótka droga do noszenia przez
    nas kobitki takich slicznych ciuszków w których bedzie nam widać jedynie
    centymetr oczu:-))))) IraQ FashioN:-)))))

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-03-24 22:26:34
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b5o099$96l$...@a...news.tpi.pl...
    > Nio wiesz...facet jest zazdrosny ze mu obcy będą dziewczynę macać a Ty
    sobie
    > zartujesz:-))))))

    żatuje ? nie wiedziałam ,że to facet ale jak tak to w sumie ma czym machać
    :-) Haniu nie wydaje Ci się.że coraz gorzej z naszym społeczeństwem o
    wszystko by się sądzili hm :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-24 22:34:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    >Haniu nie wydaje Ci się.że coraz gorzej z naszym społeczeństwem o
    > wszystko by się sądzili hm :-)

    Spoleczenstwo nam sie "hameraknizuje" - uzyskuje swiadomosc prawniczą - co
    prawda mocno przesadzoną ale z drugiej strony to chyba dobrze dla prawników
    :-))) Wyobraz sobie te fascynujace procesy o to ze lekarz badajacy piersi
    jest mezczyzna, kawa w mcdonaldzie jest za goraca, a wlasciciel zakladu
    pogrzebowego stosuje nieuczciwą konkurencję bo mozna wejsc na strone jego
    zakladu wpisujac 'sex" w wyszukiwarce:-)))))) Aż się chce życ:-)) Czasami
    nie wiem która grupa jest lepsza ta czy pl.rec.humor.najlepsze:-))

    HaNkA

  • 6. Data: 2003-03-24 22:35:55
    Od: "news" <k...@4...pl>

    "Sandra" <J...@w...pl> wrote in message
    > :-) Haniu nie wydaje Ci się.że coraz gorzej z naszym społeczeństwem o
    > wszystko by się sądzili hm :-)

    no to chyba dobrze ze domagaja sie poszanowania swoich praw ?
    szkoda tylko ze w niektorych przypadkach sa zmuszeni do dochodzenia ich
    przed sadem - a i tak z roznym skutkiem...

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 7. Data: 2003-03-24 22:46:12
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik news <k...@4...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5o18e$1pr$...@s...atcom.net.pl...
    > no to chyba dobrze ze domagaja sie poszanowania swoich praw ?
    > szkoda tylko ze w niektorych przypadkach sa zmuszeni do dochodzenia ich
    > przed sadem - a i tak z roznym skutkiem...

    pewnie,że dobrze ale przesada nie jest wskazana , można się zdrowo zbłaźnić
    pomijając już koszty wynikłe w niektórych sprawach...no tak ale jesli ktoś
    wyskakuje z takim problemem to pewnie tego nie wyczuje :-)

    Sandra

  • 8. Data: 2003-03-24 22:49:31
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b5o181$dnt$...@a...news.tpi.pl...
    drugiej strony to chyba dobrze dla prawników

    no fakt nie można nie zgodzić się:-)

> [...]
    > zakladu wpisujac 'sex" w wyszukiwarce:-)))))) Aż się chce życ:-)) Czasami
    > nie wiem która grupa jest lepsza ta czy pl.rec.humor.najlepsze:-))

    ale zachowaj tu powagę w todze i przewieszonym łańcuchu :-))) wiesz ile to
    niekiedy kosztuje :-)

    Sandra

  • 9. Data: 2003-03-24 23:32:38
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    > ale zachowaj tu powagę w todze i przewieszonym łańcuchu :-))) wiesz ile
    > niekiedy kosztuje :-)

    facet ma problem a Wy sobie za przeproszeniem "jaja robicie". Nie mozecie
    podac paragrafu na podstawie ktorego dziewczyna moglaby poprosic o badanie
    przez lekarKE? Moze cos z godnoscia zwiazanego - w koncu ma prawo sie
    wstydzic?

    pzdr
    aska
    ps. komisja lekarska pewnie i tak nie bedzie wiedziala o co chodzi... ;)

  • 10. Data: 2003-03-25 01:43:16
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Joanna Bałuszek <k...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:qAMfa.171753$8...@n...chello.at...
> [...]
    > podac paragrafu na podstawie ktorego dziewczyna moglaby poprosic o badanie
    > przez lekarKE? Moze cos z godnoscia zwiazanego - w koncu ma prawo sie

    a myslisz, że jak my dajemy sie badać męzczyznie to nie mamy godności? i ta
    cała reszta kobietek? dobre :-)

    Sandra