  • 11. Data: 2015-05-27 12:36:07
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2015-05-27 12:03, RadoslawF pisze:

    >Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest
    >zadowalający, to rozważę zakup.

    No to sam widzisz. Nie bedzie probowania.

    Tzn bedzie, w powaznych sklepach, ktore stac bedzie na wystawienie
    jednej sztuki do macania.

    J.

  • 12. Data: 2015-05-27 12:48:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.05.2015 o 12:36, J.F. pisze:
    > No to sam widzisz. Nie bedzie probowania.
    >
    > Tzn bedzie, w powaznych sklepach, ktore stac bedzie na wystawienie
    > jednej sztuki do macania.

    Tak offtopicznie - to czasem pakowanie sprzętu w takie opakowania
    których nie da się otworzyć i zamknąć ponownie, jest niepoważne.

    Jak kupowałem trackballa, nie kupiłem kilku modeli bo nie znalazłem
    sklepu w którym by mi chcieli je rozpakować, a z próbowania innych
    modeli wynikało że wcale nie jest powiedziane że będą wygodne w
    użytkowaniu. Dlatego kupiłem model który pewnie nie jest najlepszy, ale
    za to mogłem go sprawdzić "w praniu".

    p. m.

  • 13. Data: 2015-05-27 13:07:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 maja 2015 12:49:35 UTC+2 użytkownik m napisał:
    > Tak offtopicznie - to czasem pakowanie sprzętu w takie opakowania
    > których nie da się otworzyć i zamknąć ponownie, jest niepoważne.

    Myślę że tu chodzi o zabezpieczenie antykradzieżowe. Taą myszke komputerową łatwo
    złodziejowi z pudełka kartonowego wyjąc i zajumać, jesli jednak będzie ona w tzw
    blistrze z twardej foli w formacie A$ to trudniej ukrać
    No i łatwiej, ładniej można wyeksponowac towary w platykowych blistrach.

  • 14. Data: 2015-05-27 13:12:16
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.05.2015 07:43, Marcin N pisze:

    > W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.
    > Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał produkty na
    > ekranie komputera.

    Zakup ze sklepu internetowego możesz odesłać, do niektórych możesz nawet
    oddać osobiście...

    MJ

  • 15. Data: 2015-05-27 13:28:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-27 12:35, Liwiusz pisze:

    > Zniżka? Mogę dać dowolną - odpowiednio podwyższając cenę standardową.
    > Ale chyba nie o to chodzi?

    Jest konkurencja, więc dowolnie nie możesz podnosić ceny, bo nikt do
    ciebie nie przyjdzie. Zniżka - tak - np rezygnując z części marży w tym
    wypadku. Ba tak jest w wielu sklepach - maż tzw powystawowe sprzęty do
    kupna.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 16. Data: 2015-05-27 13:32:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-27 o 13:28, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > ciebie nie przyjdzie. Zniżka - tak - np rezygnując z części marży w tym
    > wypadku. Ba tak jest w wielu sklepach - maż tzw powystawowe sprzęty do

    Jesteś optymistą, jeśli uważasz, że to się sprzedaje na jakichś grubych
    marżach ;)

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2015-05-27 14:13:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Kaczanowski napisa?(a):

    [...]

    > Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest
    > zadowalający, to rozważę zakup.

    Zgodnie z tym za rozpakowanie i przetestowanie tez powinni pobierac
    oplate... ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 18. Data: 2015-05-27 14:49:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 22:41:32 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Czy jest na nich jakiś hak?
    Generalnie nie szukałbym haka tylko sklep zmienił/kupił przez net.
    Na szukanie haków szkoda czasu i specjalnie sensu nie widze. wolny rynek mamy i jeśli
    sprzedawca nie chce rozpakować i dać do przetestowania to jego sprawa. Klienci
    głosują nogami i to jest najlepszy hak.

  • 19. Data: 2015-05-27 14:53:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze:
    > Tomasz Kaczanowski napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Zgodnie z tym za rozpakowanie i przetestowanie tez powinni pobierac
    > oplate... ;)

    To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć zakup.
    Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 20. Data: 2015-05-27 15:02:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 maja 2015 14:54:00 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:
    > To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć zakup.
    > Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę.
    W zeszłym roku córce kupowałem słuchawki. Coś koło 200zł kosztowały. W komputroniku
    nie robili problemów żeby rozpakować i posłuchać jak grają.