  • 1. Data: 2015-05-26 22:41:35
    Temat: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Co to za czasy, że mam kupić sobie słuchawki na podstawie opakowania?
    Nigdzie nie pozwalają przesłuchać, jak grają.
    I nie chodzi tu o modele za 30 zł, ale znacznie droższe.

    Mają wystawione 10 modeli a 20 innych tylko w pudełkach.
    Czy jest na nich jakiś hak?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-05-26 23:05:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-05-15 o 22:41, Marcin N pisze:
> [...]
    > I nie chodzi tu o modele za 30 zł, ale znacznie droższe.
    > Mają wystawione 10 modeli a 20 innych tylko w pudełkach.

    Nie kupować. Jak poleżą, to pozwolą pooglądać :-)

  • 3. Data: 2015-05-26 23:13:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin N wrote:
> [...]
    > I nie chodzi tu o modele za 30 zł, ale znacznie droższe.
    >
    > Mają wystawione 10 modeli a 20 innych tylko w pudełkach.

    Możesz się obrazić i nie kupić.

  • 4. Data: 2015-05-26 23:23:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-26 o 23:13, witek pisze:

    > Możesz się obrazić i nie kupić.

    Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-27 07:43:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-05-26 o 23:23, Liwiusz pisze:
    > Albo znaleźć sklep, gdzie posłuchać można.

    W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.
    Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał produkty na
    ekranie komputera.

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-05-27 09:29:05
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu środa, 27 maja 2015 07:43:57 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.
    > Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał produkty na
> [...]

    To masz już namacalny dowód, że nadal jesteśmy w PRL.

    Andrzej.

  • 7. Data: 2015-05-27 10:23:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 27.05.2015 o 07:43, Marcin N pisze:
    > W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.
    > Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał produkty na
    > ekranie komputera.

    RTV-euro-agd, Media Markt, Tesco. Miejsca gdzie słychałem zanim kupiłem.

    p. m.

  • 8. Data: 2015-05-27 12:03:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-05-27 o 07:43, Marcin N pisze:

    > W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.
    > Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał produkty na
    > ekranie komputera.

    A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje
    towar w rozpakowanym czy rozdartym opakowaniu to kupisz
    bez słowa czy poprosisz o nie używany/wyjmowany ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-05-27 12:33:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-27 12:03, RadoslawF pisze:

    > A jak przyjdziesz po coś do sklepu i sprzedawca zaproponuje
    > towar w rozpakowanym czy rozdartym opakowaniu to kupisz
    > bez słowa czy poprosisz o nie używany/wyjmowany ?

    Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest
    zadowalający, to rozważę zakup.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2015-05-27 12:35:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-27 o 12:33, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest
    > zadowalający, to rozważę zakup.

    Zniżka? Mogę dać dowolną - odpowiednio podwyższając cenę standardową.
    Ale chyba nie o to chodzi?

    --
    Liwiusz