  • 1. Data: 2015-05-25 08:57:50
    Temat: Protokol oddania wynajmowanego mieszkania po terminie wypowiedzenia
    Od: a...@o...pl

    Witam,

    Co w przypadku gdy protokol zwrotu wynajmowanego mieszkania zostanie sporzadzony po 3
    miesiecznym okresie wypowiedzenia (umowa byla na czas nieokreslony), z mieszkania
    wyprowadzilem sie wczesniej zgodnie z terminem ale na skutem pewnych okolicznosci z
    wlascicielem moglismy sie spotkac dopiero po tym terminie, czy to rodzi jakies
    dodatkowe oplaty?

  • 2. Data: 2015-05-25 09:01:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-25 o 08:57, a...@o...pl pisze:
> [...]
    wlascicielem moglismy sie spotkac dopiero po tym terminie, czy to rodzi jakies

    A co jest w protokole w przedmiocie terminu opróżnienia lokalu?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-25 09:30:58
    Od: a...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 09:01:42 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    rodzi jakies dodatkowe oplaty?

    > A co jest w protokole w przedmiocie terminu opróżnienia lokalu?

    2 tygodnie po terminie wypowiedzenia ale stalo sie to na skutek zwloki wlasciciela

  • 4. Data: 2015-05-25 09:32:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-25 o 09:30, a...@o...pl pisze:

> [...]
    rodzi jakies dodatkowe oplaty?

    > 2 tygodnie po terminie wypowiedzenia ale stalo sie to na skutek zwloki wlasciciela

    Nie bardzo rozumiem - jak zwłoka wierzyciela miałaby być powodem, że
    zajmowałeś lokal 2 tygodnie dłużej?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-25 09:59:35
    Od: a...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 09:32:51 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    rodzi jakies dodatkowe oplaty?

    > Nie bardzo rozumiem - jak zwłoka wierzyciela miałaby być powodem, że

    Nie mogl odebrac go wczesniej z powodow osobistych, lokal nie zajmowalem dluzej,
    przed uplywem terminu wypowiedzenia opuscilem go i posprzatalem, zrobilem zdjecia i
    mam swiadkow, potem stal 2 tygodnie pusty zanim wlasciciel zechcial go odebrac
    formalnie.

  • 6. Data: 2015-05-25 15:00:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-25 o 09:59, a...@o...pl pisze:

> [...]
    mam swiadkow, potem stal 2 tygodnie pusty zanim wlasciciel zechcial go odebrac

    Ale w protokole oświadczyłeś, że używałeś lokal tygodnie dłużej, tak
    jak tutaj mi napisałeś?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-05-25 16:09:36
    Od: a...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 15:00:36 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    formalnie.

    > Ale w protokole oświadczyłeś, że używałeś lokal tygodnie dłużej, tak

    protokol podpisalem z data 2 tygodnie dluzej, co mialem zrobic? namawiac wlasciciela
    do wpisania daty wstecznej? Prosba o porade.

  • 8. Data: 2015-05-25 17:44:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 May 2015, a...@o...pl wrote:

    > protokol podpisalem z data 2 tygodnie dluzej, co mialem zrobic? namawiac
    wlasciciela do wpisania daty wstecznej?

    W żadnym razie.
    Protokół powinien stwierdzać dla lokalu "opróżnionego <tu data
    zwolnienia> stan w dniu przekazania kluczy, tj. <tu data przekazania>".
    Tak, wiem, dobrze się gada po fakcie.
    Ale skoro pytasz...

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2015-05-25 17:48:36
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-05-15 o 16:09, a...@o...pl pisze:

    > protokol podpisalem z data 2 tygodnie dluzej, co mialem zrobic?
    > namawiac wlasciciela do wpisania daty wstecznej? Prosba o porade.

    Praktycznie w razie kłopotu konieczny będzie dowód, kiedy postawiłeś
    lokal do dyspozycji właściciela. To,kiedy on ostatecznie miał czas sobie
    go obejrzeć, to już jego problem. Na przyszłość pasowałoby takie coś
    wzmiankować w protokole, że wynajęty był do 1 maja, ale właściciel miał
    czas odebrać dopiero 14 maja - przykładowo.

  • 10. Data: 2015-05-25 17:58:40
    Od: a...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 17:48:39 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > wzmiankować w protokole, że wynajęty był do 1 maja, ale właściciel miał
    > czas odebrać dopiero 14 maja - przykładowo.

    Czy czy czysto hipotetycznie w razie celowej zwloki w odebraniu lokalu przez
    wlasciciela moze on zadac zaplaty po wypowiedzenie umowy za ten okres dodatkowy
    argumentujac ze moglem go uzywac?