  • 1. Data: 2015-05-26 12:26:09
    Temat: Podstępny US
    Od: Kris <k...@g...com>

    5 lat temu zmarł mój Tata.
    Sprawy spadkowe załatwiliśmy u notariusza. Dzisiaj prawie dokładnie 5 lat po śmierci
    US przysłał do mnie, mamy i siostry wezwanie w sprawie wyjaśnienia odnośnie zapłaty
    podatku od spadku. W 2010roku stosowne deklaracje złożyliśmy i US wydał zaświadczenie
    z US odnośnie zwolnienia z tego podatku. Całe szczęście że mam potwierdzone przez US
    kopie deklaracji i zaświadczenie. Gdybym te dokumenty zagubił pewnie dupa blada by
    była.
    Podstępny urząd czekał prawie do końca okresu po którym następuje przedawnienie i
    dopiero sobie o nas przypomniał.
    Celowe działanie jak nic.

  • 2. Data: 2015-05-26 12:30:52
    Temat: Re: Podstępny US
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-26 o 12:26, Kris pisze:
> [...]
    pewnie dupa blada by była.
    > Podstępny urząd czekał prawie do końca okresu po którym następuje przedawnienie i

    Raczej burdel w jednostkowym przypadku, bo sensu w takim spisku nie ma
    (spadkobiercy albo będą mieli dokumenty, albo nie będą mieli, ale będą
    wiedzieli, że składali, więc zrobią smród w mediach, jeśli by to miała
    być jakaś szersza akcja).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-26 13:01:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Podstępny urząd czekał prawie do końca okresu po którym następuje
    >przedawnienie i dopiero sobie o nas przypomniał.

    Celowe jak celowe - moze sobie przypomnieli o sprawdzeniu podatku od
    spadkow, sprawy z 2009 sie przedawnily, to sie zabrali za sprawy z
    2010, bo one zaraz sie przedawnia, trzeba je w pierwszej kolejnosci
    sprawdzac.

    Teraz tylko pytanie - burdel tam maja i nie trafily do odpowiedniej
    teczki, w komputerach sie cos zmienilo, czy jak mowisz - celowo ktos
    stare sprawy grzebie, bo moze podatnik zagubil ...

    J.

  • 4. Data: 2015-05-26 13:08:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 13:02:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Teraz tylko pytanie - burdel tam maja i nie trafily do odpowiedniej
    > teczki, w komputerach sie cos zmienilo, czy jak mowisz - celowo ktos
    > stare sprawy grzebie, bo moze podatnik zagubil ...
    Jakby liczyli na to że zagubił to już by ogromne skurwysyństwo było, ale niewiele
    mniejszym jest czekanie 5 lat. Bo zakładając że bym w 2010 roku przegapił złożenie
    tej deklaracji to powinni od razu wezwać do uzupełnienia a nie czekać 5 lat i zapewne
    za ten okres odsetki by sobie naliczyli.
    Jutro tam podjadę ale od razu im kopii papierów nie pokażę tylko powiem że w 2010
    roku składałem i ze stosowne zaświadczenie mi wydali. Zobaczę czy zechce im się tyłki
    ruszyć i poszukać u siebie;)

  • 5. Data: 2015-05-26 13:12:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-26 o 13:08, Kris pisze:
> [...]
    roku składałem i ze stosowne zaświadczenie mi wydali. Zobaczę czy zechce im się tyłki

    Teraz to Ty jesteś podstępny ;)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-05-26 13:39:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >Teraz to Ty jesteś podstępny ;)

    Jak ich postraszy prokuratorem za zagubienie dokumentow, to wszystkim
    bedzie sie zylo lepiej :-)

    J.

  • 7. Data: 2015-05-26 14:33:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 13:08:31 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Jutro tam podjadę ale od razu im kopii papierów nie pokażę tylko powiem że w >2010
    roku składałem i ze stosowne zaświadczenie mi wydali. Zobaczę czy zechce im >się
    tyłki ruszyć i poszukać u siebie;)
    Byłem dzisiaj, przed chwila wróciłem.
    Powiedziałem że stosowne zeznania zostały złożone w 2010 roku, Pani stwierdziła że
    nie ma takiej wiedzy i mam przynieść kopie. Napisałem więc od ręeki pismo o treści:
    "Informuje że zeznania dotyczące spadku po.... złożone zostały w lipcu 2010roku i
    również w tym miesiącu naczelnik US wystawił pismo o zwolnieniu z podatku"
    Teraz ruch należy do US niech szukają.

  • 8. Data: 2015-05-26 15:25:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    pewnie dupa blada by była.
    > Podstępny urząd czekał prawie do końca okresu po którym następuje przedawnienie i

    Celowe
    Maksymalizacja zysku.

    Przy czym to nie jest tak, ze jakbys zgubil te dokumenty, to w US by sie
    nie odnalazły.
    Tylko nikomu sie szukac nie chciało.

  • 9. Data: 2015-05-26 15:27:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
> [...]
    tej deklaracji to powinni od razu wezwać do uzupełnienia a nie czekać 5 lat i zapewne
    za ten okres odsetki by sobie naliczyli.

    Raczej nikt nie czekał aż zgubisz,.
    Po prostu z góry dostali prikaz, przejrzec wszystkie sprawy bo sie zaraz
    przedawnią.
    Ktoś o własny stołek dba.

    Po za tym doskonale wiesz, ze dokumwnty trzeba trzymac 5 lat więc było
    zadbać o to, żeby się nie chcący nie zgubiły.

  • 10. Data: 2015-05-26 16:48:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości
> [...]

    No wiesz, US spodziewam sie, ze w papierach tonie.
    Jesli stosowana deklaracja nie jest we wlasciwej teczce, czy co tam
    maja, to jak maja to znalezc ?
    Ktos ma przeszukac wszystkie papiery w urzedzie ? Mission Impossible
    :-)

    Z tym, ze w 2010 to juz powinni miec w komputerze wprowadzone ...

    Oczywiscie nie mowie, ze im nalezy wybaczyc, zgubili, to niech teraz
    rozpatrza sprawe jeszcze raz z rozsadkiem (ze zwolnienie sie nalezalo
    to widac i teraz), albo niech odpowiadaja za blednie naliczony podatek
    :-)

    J.