eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.n
    et!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!
    81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 27 May 2015 14:53:59 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    In-Reply-To: <s...@g...mierzwiak.com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1432731239 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27521 79.187.17.90:46309
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1783
    X-Received-Body-CRC: 2717708541
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748387
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze:
    > Tomasz Kaczanowski napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    >> Jeśli zaproponuje odpowiednią zniżkę, a uznam, że stan jest
    >> zadowalający, to rozważę zakup.
    >
    > Zgodnie z tym za rozpakowanie i przetestowanie tez powinni pobierac
    > oplate... ;)

    To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć zakup.
    Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę.


    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1