  • 21. Data: 2015-05-27 15:09:13
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze:
    > [...]
    >To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć
    >zakup.

    No coz, pomysly aby klienci placili za samo wejscie do sklepu (i
    ogladanie i macanie) byly, na razie sie nie sprawdzily ...

    >Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie
    >chodzę.

    A w tych z dobra, obsluga rozpakuje, pozwoli posluchac, po czym
    spakuje i nawet sie slowem nie zajaknie, ze towar macany przez 50
    klientow byl :-)

    No nic, to sie w najblizszych latach wyklaruje.
    Albo znikna zwykle sklepy, bo klienci przyjda, pomacaja, i wyjda ...
    zamowic taniej w internecie.
    Albo sklepy internetowe podniosa ceny, bo im klienci zaczna masowo
    zamawiac towar, po czym odsylac, bo pomacali i sie nie spodobal, albo
    "pudelko nie bylo oryginalnie zamkniete".
    Albo sklepy stacjonarne zamowia sobie marki/modele z wylacznoscia, i
    tylko u nich da sie kupic.
    Albo powstanie rynek na "refurbished", gdzie klient nie bedzie mial
    prawa narzekac, ale tez ceny "nowego" towaru podskocza..

    J.

  • 22. Data: 2015-05-27 15:12:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Generalnie nie szukałbym haka tylko sklep zmienił/kupił przez net.
    >Na szukanie haków szkoda czasu i specjalnie sensu nie widze. wolny
    >rynek mamy i jeśli sprzedawca nie chce rozpakować i dać do
    >przetestowania to jego sprawa. Klienci głosują nogami i to jest
    >najlepszy hak.

    A jak to z netem - klient ma prawo do przetestowania, czy tylko do
    zwrotu w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu ?

    Opakowania bywaja np blister z folii, przezroczyste, zaklejone, co
    przyslali widac, ale posluchac sie nie da, no i bez nozyczek nie
    rozpakujesz ...

    J.

  • 23. Data: 2015-05-27 15:21:00
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 27 May 2015 07:43:59 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > W tym sęk, że żadnego takiego sklepu nie mogę znaleźć.
    > Zupełnie, jakbym chodził po sklepach internetowych i oglądał
    produkty na
    > ekranie komputera.

    Ostatnio miałem podobny przypadek i sprzedawca mnie oświecił, że tak
    się teraz coraz częściej robi. Właściciel sklepu ma koszty, musi
    zapłacić czynsz, pensje pracownikom. Ty sobie towar obmacasz a
    później kupisz taniej w sieci.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2015-05-27 16:57:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > RTV-euro-agd, Media Markt, Tesco. Miejsca gdzie słychałem zanim kupiłem.

    W euro-rtv-agd (bo nie ma takiego sklepu RTV-euro-agd) nie pozwolili mi
    sprawdzić czytnika e-book (znaczy mogłem, ale z zastrzeżeniem, że go kupię).

  • 25. Data: 2015-05-27 17:16:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    trada.pl...
> [...]
    > pracownikom. Ty sobie towar obmacasz a później kupisz taniej w sieci.

    To niech też otworzy sklep internetowy, a nie tylko narzeka.
    BTW: znam sklep, który sprzedaje taniej na miejscu, niż przez internet. :)

  • 26. Data: 2015-05-27 17:16:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Klienci głosują nogami i to jest najlepszy hak.

    Chyba portfelem. ;)

  • 27. Data: 2015-05-27 17:18:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 maja 2015 15:21:50 UTC+2 użytkownik Marek napisał
    > Ostatnio miałem podobny przypadek i sprzedawca mnie oświecił, że tak
    > się teraz coraz częściej robi.
    Ja tak od dawna robię- oglądamw w stacjonarnym a kupuję tam gdzie taniej, np v necie.
    Nic w tym dziwnego nie widzę
    > Właściciel sklepu ma koszty, musi
    > zapłacić czynsz, pensje pracownikom. Ty sobie towar obmacasz a
    > później kupisz taniej w sieci.
    A ten w sieci to nie ma kosztów?

  • 28. Data: 2015-05-27 17:20:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 maja 2015 17:16:58 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:

    > Chyba portfelem. ;)
    Użytkownik prtfela ma nogi?

  • 29. Data: 2015-05-27 17:21:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    oglegroups.com...
    > Użytkownik prtfela ma nogi?

    A jak mu amputowali?

  • 30. Data: 2015-05-27 17:21:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 maja 2015 17:16:21 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > To niech też otworzy sklep internetowy, a nie tylko narzeka.
    > BTW: znam sklep, który sprzedaje taniej na miejscu, niż przez internet. :)

    Worki do odkurzaczy??