    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Date: Fri, 25 Sep 2015 19:55:50 +0200

    W dniu .09.2015 o 19:42 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > Pieniactwo? A co proponujesz?
    > Czekanie na komornika którego Vectra niechybnie naśle za te 45 gr?
    >
    > A może im zapłacić te 45 gr i niech się odpierdolą?
    > Tylko czy oni to na pewno zrobią, bo mam duże wątpliwości.
    >
    > Nie załączyłem tu poprzedniej korespondencji z Vectrą, bo wcześniej była
    > mowa o 120 zł, ale to im już wyperswadowałem.
    > Zostało jak widać te nieszczęsne 45 gr ale i z tym chyba sobie poradzę :)

    Zacytuję kawałek Twojej korespondencji z Vectrą:

    "Czy to przekracza Wasze możliwości intelektualne, żeby odgadnąć, że nie
    wiem z jakiej racji mam płacić?
    Może ktoś bardziej rozgarnięty napisze z łaski swojej, za co mam płacić a
    najlepiej jakby podał numer niezapłaconej faktury, bo chyba o to Wam
    chodzi?
    Jak jeszcze raz dostanę takiego idiotycznego e-maila to oskarżę Was o
    nękanie i próbę wyłudzenia pieniędzy."

    To wyczerpuje znamiona nie tylko pieniactwa :)
    Pracownicy firmy windykacyjnej muszą mieć niezły ubaw i stawiam dolary
    przeciw orzechom, że jeszcze długo będą z Tobą korespondować zachowując
    "ostrożność procesową".
    Po prostu jesteś "zjawiskowy" :)

    --
    Trefniś