    From: Wiesiaczek <W...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Date: Fri, 25 Sep 2015 20:01:40 +0200

    W dniu 25.09.2015 o 19:55, Trefniś pisze:

    > Zacytuję kawałek Twojej korespondencji z Vectrą:
    >
    > "Czy to przekracza Wasze możliwości intelektualne, żeby odgadnąć, że nie
    > wiem z jakiej racji mam płacić?
    > Może ktoś bardziej rozgarnięty napisze z łaski swojej, za co mam płacić
    > a najlepiej jakby podał numer niezapłaconej faktury, bo chyba o to Wam
    > chodzi?
    > Jak jeszcze raz dostanę takiego idiotycznego e-maila to oskarżę Was o
    > nękanie i próbę wyłudzenia pieniędzy."
    >
    > To wyczerpuje znamiona nie tylko pieniactwa :)
    > Pracownicy firmy windykacyjnej muszą mieć niezły ubaw i stawiam dolary
> [...]

    To nie pieniactwo tylko próba zastraszenia:)
    Ja bawię się również nieźle, przy czym mnie moja zabawa kosztuje
    znacznie mniej niż Vectrę.
    Mam nadzieję, że przy okazji stracą kilku klientów, których takie
    traktowanie po podpisaniu umowy odstraszy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)