  • 11. Data: 2015-09-25 20:09:55
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 19:47, Kris pisze:

    > Przypadkiem pomijasz fakt że wpłat dokonywałeś na zły nr konta.
    > Ale to Vectra jest be przecież;)

    I co chcesz przez to powiedzieć?
    Pieniądze zostały przelane na ich konto o zmianie którego nie
    powiadomili mnie wystarczająco wyraźnie.
    Nie wiem, czy to moja sprawa w której kieszeni oni trzymają kasę, ale
    liczenie odsetek z tego tytułu jest zwykłym naciąganiem.
    Tym bardziej, że sprawę już dawno wyjaśniłem zarówno przez telefon jak i
    e-mailem ale oni między sobą chyba nie rozmawiają.

    Zwróć uwagę na pierwszą wiadomość, gdzie nie raczą nawet podać, z
    jakiego tytułu żądają pieniędzy!

    Czy to nie jest zwykłe kurewstwo?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 12. Data: 2015-09-25 20:17:54
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 20:05, Trefniś pisze:

    > Odrobinę empatii emocjonalnej proszę...
    > Wiesiaczkowi nie wystarczy już wymiana korespondencji z
    > Vectrą/windykacją - on jeszcze tutaj musi się pożalić. Kolejnym etapem
    > będzie próba zainteresowania sprawą Elżbiety Jaworowicz.
    >
    > To _stanowczo_ nie jest problem 45 groszy...

    Masz rację, że to nie chodzi o 45 gr.
    Elżbiety Jaworowicz nie trawię ale zamierzam korespondencję z chamami
    szeroko rozpowszechnić.
    Tym samym ostrzegę potencjalnych klientów przed naciągaczami a Vectrze
    zaoszczędzę trudów podpisywania nowych cyrografów.
    No i będę zasypiał w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku obywatelskiego :)

  • 13. Data: 2015-09-25 20:28:18
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > ale jeśli już ją sobie poczytałeś, to możesz ją sobie wsadzić tam, gdzie
    > Ci się podoba.
    > Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej
    > zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
    > lub kopiowanie bez zgody adresata a robienie sobie żartów z adresata
    > będzie ścigane sądownie i będzie skutkować ściągnięciem tantiem
    > autorskich. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo niniejszą wiadomość to
    > macie jaja za darmochę.
    > Dziękujemy.
    > Zanim wydrukujesz tę wiadomość, upewnij się, czy to konieczne. Pomyśl o

    No proszę, chyba w końcu posłuchali dobrej rady i znaleźli kogoś od
    myślenia. Zobaczymy:)

    "Szanowny Panie,

    Dziękuję za kontakt z Działem Windykacji. Informuję, iż Pana wiadomość
    została przekazana do Sekcji Korespondencji i Reklamacji, skąd otrzyma
    Pan odpowiedź.

    Natalia Wrześniewska
    Dział Windykacji Vectra S.A.
    www.vectra.pl/kontakt
    Tel. 801 080 180
    Fax. 58 742 66 00
    www.vectra.pl
    Niniejsza korespondencja jest przeznaczona [pierdu pierdu...]"

  • 14. Data: 2015-09-25 20:35:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 września 2015 20:09:56 UTC+2 użytkownik Wiesiaczek napisał:

    > I co chcesz przez to powiedzieć?
    > Pieniądze zostały przelane na ich konto o zmianie którego nie
    > powiadomili mnie wystarczająco wyraźnie.

    Może komuś dorosłemu warto było papierki pokazać aby zerknął;)
    Ps
    A jak wg Ciebie jest "wystarczająco wyraźnie"?

  • 15. Data: 2015-09-25 20:36:43
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 20:01 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > To nie pieniactwo tylko próba zastraszenia:)
    > Ja bawię się również nieźle, przy czym mnie moja zabawa kosztuje
    > znacznie mniej niż Vectrę.
    > Mam nadzieję, że przy okazji stracą kilku klientów, których takie
    > traktowanie po podpisaniu umowy odstraszy.

    To może jednak poczytaj o pieniactwie, skoro już jesteś tak pewien swoich
    przesłanek:
    http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=36&id
    a=2891

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2015-09-25 20:51:54
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 20:36, Trefniś pisze:

    > To może jednak poczytaj o pieniactwie, skoro już jesteś tak pewien
    > swoich przesłanek:
    > http://www.zielona-gora.po.gov.pl/index.php?id=36&id
    a=2891

    No poczytałem i co?
    Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

  • 17. Data: 2015-09-25 20:57:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 20:17 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > Masz rację, że to nie chodzi o 45 gr.
    > Elżbiety Jaworowicz nie trawię ale zamierzam korespondencję z chamami
    > szeroko rozpowszechnić.

    Jaworowicz to tylko przedstawienie kierunku - możesz sam zająć się
    rozpowszechnianiem całej sprawy.

    Duże doświadczenie ma tutaj Grzegorz Niedźwiedzki, kandydat do Sejmu z
    Listy KWW Kukiz'15:
    http://www.parlamentarny.pl/sejm-2015/okw-1-legnica,
    2/kww-kukiz-15,10/

    Tutaj jego blog:
    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

    IMHO pan Grzegorz Niedźwiecki świetnie pasuje do partii Kukiza.
    Może też się zapiszesz?

    > Tym samym ostrzegę potencjalnych klientów przed naciągaczami a Vectrze
    > zaoszczędzę trudów podpisywania nowych cyrografów.
    > No i będę zasypiał w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku
    > obywatelskiego :)

    Podlinkowałem Ci już informacje o podłożu takich zachowań:

  • 18. Data: 2015-09-25 20:59:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 20:51 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    (...)
    > No poczytałem i co?
    > Mam zapłacić te 45 gr czy nie?

    Przecież nie jesteś im winien, to tylko wyjaśnij.

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2015-09-25 21:31:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek wrote:

    Całości nie czytałem. Z pierwszych kilku maili, wynika, żeś burak i tyle.

    Shrek.

  • 20. Data: 2015-09-25 21:32:21
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.09.2015 o 21:31, Shrek pisze:
    > On 2015-09-25 17:58, Wiesiaczek wrote:
    >

    > Całości nie czytałem. Z pierwszych kilku maili, wynika, żeś burak i tyle.
    >
    > Shrek.

    PLONK!