  • 211. Data: 2011-12-26 11:39:41
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-25, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Ja p...ę. A zabranie czasu wolnego pracownika niby nie może wywołać
    > większych strat u pracownika ?

    Wykaż bez stosowania "możelogii".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 212. Data: 2011-12-26 11:40:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-25, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Jak jest ważniejszy to JEST a nie może jest.

    W dalszym ciągu możelogia. Nie wiesz czy jest i nie możesz wykazać.
    Zajmowanie się 0.000001% przypadków i robieniem z tego reguły
    to jest trolling, a nie rzetelna dyskusja.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 213. Data: 2011-12-26 11:42:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-25, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Nic podobnego. Pracownik ZAWSZE jest stratny o swobobę dysponowania swoim
    > czasem.

    Nieprawda. Nie jest stratny, bo ma za ten czas płacone. I przypominam
    *zgodził* się na daną stawkę, czyli uznał że płaca oferowana rekompensuje
    mu stratę czasową..

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 214. Data: 2011-12-26 11:43:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-25, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    [...]

    > Ale jak on w delegację nie chce jechać bo ma coś prywatnie zaplanowane to na

    To prywatny wyjazd sobie przekłada, duh.

    > grzyba mu pieniądze za delegację ?!

    Bo mu się należą, duh.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 215. Data: 2011-12-26 11:58:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-25, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > I choroba. No i? Przecież *mu za to płacą*!

    No trudno zeby pracodawca informowal pracownika o delegacji a na drugi
    dzien pracownik byl chory? A moze on nie chce tych pieniedzy?

    --
    Artur

  • 216. Data: 2011-12-26 12:01:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > W dalszym ciągu możelogia. Nie wiesz czy jest i nie możesz wykazać.
    > Zajmowanie się 0.000001% przypadków i robieniem z tego reguły
    > to jest trolling, a nie rzetelna dyskusja.

    To tak samo 0.000001% to branie urlopu na zadanie z powodu kaca.

    --
    Artur

  • 217. Data: 2011-12-26 12:02:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Nieprawda. Nie jest stratny, bo ma za ten czas płacone. I przypominam
    > *zgodził* się na daną stawkę, czyli uznał że płaca oferowana rekompensuje
    > mu stratę czasową..

    Moj czas jest cenniejszy niz pieniadze za delegacje (nie moze a
    napewno). No i co teraz?

    --
    Artur

  • 218. Data: 2011-12-26 12:02:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > To prywatny wyjazd sobie przekłada, duh.

    No ale nie chce przekladac.

    > Bo mu się należą, duh.

    Ale ich niechce a jechac musze?

    --
    Artur

  • 219. Data: 2011-12-26 12:25:34
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-26, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Moj czas jest cenniejszy niz pieniadze za delegacje (nie moze a
    > napewno). No i co teraz?

    Szukasz stanowiska pracy, które nie będzie od Ciebie wymagać
    wyjazdów w delegacje, duh.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 220. Data: 2011-12-26 12:26:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-26, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > To tak samo 0.000001% to branie urlopu na zadanie z powodu kaca.

    A gdzie ja pisałem, że NŻ się bierze z powodu kaca? Msg-id poproszę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl