  • 91. Data: 2011-12-22 16:14:52
    Temat: Re: Urlop na żądanie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    >> Tryb jest taki, że prosisz o urlop.
    >> I już...
    >
    > Nie prosi tylko wnioskuje.

    Owszem, prosi to sie swinia. Ale taka mentalnosc, ze pracownik "ma sie
    prosic".

    --
    Artur

  • 92. Data: 2011-12-22 16:30:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Jak rozumiem zapoznanie się z artykułem opisującym wyrok SN jest cyt.
    > "bronieniem głupkowatej tezy". Dobrze wiedzieć jakie masz zdanie o SN. :)

    Prawda, nie czytałem tego ostatnio, ale ... SN nie stanowi prawa tylko je
    interpretuje, więc ... niekoniecznie musi dochodzić po co zostało wpisane. I
    bardzo Państwa przepraszam za nieuznawanie przewodniej roli SN.

  • 93. Data: 2011-12-22 17:11:53
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 13:57, Bydlę pisze:

    > Jak choćby spp upierający się, że chodzi tylko o alkohol, i że to
    > prawodawca-kirus kumplom to załatwił, by rozłożyć gospodarkę...

    > Byle tylko nie zapłacić uczciwie za uczciwą pracę...
    > (widzisz - też tak umiem - przeinaczać i generalizować ;-))

    ... i manipulować... :(

    --
    SPP

  • 94. Data: 2011-12-22 17:18:09
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 11:07, AZ pisze:

    > Z tym akurat sie zgadzam, ale jak sie ma normalnego przelozonego to taki
    > urlop da sie normalnie zalatwic.

    I zawsze tak to działało.

    --
    spp

  • 95. Data: 2011-12-22 17:19:50
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 17:07, John Kołalsky pisze:

    > Ale zrozum, Ty nie wiesz czy za kilka dni nie będziesz potrzebował
    > takiego urlopu.

    Nie będę. To znaczy urlop być może będę potrzebował ale nie będę go brał
    w trybie 'na żądanie'.

    --
    spp

  • 96. Data: 2011-12-22 17:21:18
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 14:03, AZ pisze:

    > Ale co to za uczciwa praca jak Cie nie ma w pracy? Marzeniem pracodawcow
    > jest w ogole brak urlopu, no bo jak to pracownikowi trzeba placic za to,
    > ze go w firmie nie ma.

    Bzdura.

    --
    spp

  • 97. Data: 2011-12-22 17:26:53
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 13:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Przy urlopie na żądanie takich obiekcji nie miał.

    Pewnie nie, swoje zapamiętał.

    --
    spp

  • 98. Data: 2011-12-22 17:28:16
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 10:31, Bydlę pisze:

    > Tryb jest taki, że prosisz o urlop.
    > I już...

    I dopóki go nie otrzymasz nie jesteś na urlopie.

    --
    spp

  • 99. Data: 2011-12-22 17:33:32
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-22 17:00, John Kołalsky pisze:

    > Pracodawca
    > nie ma nic do czasu wolnego pracownika.

    Dokładnie tak - masz rację.
    Ale urlop na żądanie nie jest czasem wolnym pracownika tylko czasem
    który miał być poświęcony pracodawcy.

    --
    spp

  • 100. Data: 2011-12-22 18:09:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-22, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie tak - masz rację.
    > Ale urlop na żądanie nie jest czasem wolnym pracownika tylko czasem
    > który miał być poświęcony pracodawcy.

    Ale nie jest bo pracownik mogl go wziac a pracodawcy nic do tego
    dlaczego tak zrobil.

    --
    Artur