  • 1. Data: 2005-05-11 20:41:29
    Temat: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Czy w/g polskiego prawa umawianie się z dorosłą kobietą na czacie i rozmowa
    o sexie jest karalne?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2005-05-11 20:42:08
    Temat: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    --=olo=-- wrote:
    > Witam
    > Czy w/g polskiego prawa umawianie się z dorosłą kobietą na czacie i rozmowa
    > o sexie jest karalne?

    Jak nie masz jeszcze 15 lat to tak - dla niej ;->

  • 3. Data: 2005-05-11 20:51:46
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy w/g polskiego prawa umawianie się z dorosł? kobiet? na czacie i rozmowa
    > o sexie jest karalne?

    Wg polskiego prawa czaty nie istnieją ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-05-11 20:51:58
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak nie masz jeszcze 15 lat to tak - dla niej ;->

    zawsze zastanawiała mnie taka sytuacja co by było gdyby oboje mieli
    między 13 a 15 lat, czy oboje byliby karani za seks ?

  • 5. Data: 2005-05-11 20:52:46
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Jak nie masz jeszcze 15 lat to tak - dla niej ;->

    to wiem:-)

    ale wczoraj klikałem jak mi się zdawało z kobietą, umówiłem się na tel. -
    osobnik klikający i dzwoniący okazał się facetem i podaje się za policjanta
    (nawet się przedstawił i powiedział gdzie pracuje - czy prawda nie wiem) i
    mówi mi, że na podstawie jakiegoś tam takiego a takiego prawa jest to
    niezgodne z obowiązującym prawem :-) Za to, że nie sporządzi notatki i nie
    popchnie sprawy (jakiej?) dalej chciał 500 PLN - cenę zbiłem do 300 PLN...
    straszył mnie sądem grodzkim i grzywną ok. 5000 PLN (nie wiem za co?) i
    teraz co mam zrobić - iść na policję opowiedzieć i z policją udać się
    wręczyć "łapówkę"?

  • 6. Data: 2005-05-11 20:59:47
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Podszywał się za kobietę i umawiał się z nieletnim???
    Wsadzisz go do pierdla :))
    JaC

  • 7. Data: 2005-05-11 21:00:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-05-11 22:51, firma mm rzecze:
    > zawsze zastanawiała mnie taka sytuacja co by było gdyby oboje mieli
    > między 13 a 15 lat, czy oboje byliby karani za seks ?

    Żadne by nie było.
    Karalny jest seks dorosłego z dzieckiem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 8. Data: 2005-05-11 21:00:25
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > Za to, że nie sporządzi notatki i nie
    > popchnie sprawy (jakiej?) dalej chciał 500 PLN - cenę zbiłem do 300 PLN...

    ROTFL. Nie do wiary, ze się targowałes zamiast odlożyc sluchawkę

    HaNkA

  • 9. Data: 2005-05-11 21:03:13
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > teraz co mam zrobić - iść na policję opowiedzieć i z policją udać się
    > wręczyć "łapówkę"?

    ROTFL! Moze jeszcze pracuje w NASA? :)

    Z drugiej strony, niezly patent :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2005-05-11 21:03:58
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    PLN...

    wiesz każdy grosz się liczy...
    ale poważnie - mam numer gościa i mogę się z nim umówić na "wręczenie" -
    będzie to jak sądzę wyłudzenie, czy policja zajęłaby się tą sprawą i jakiś
    tajny agent pojechałby ze mną czy oleje sprawę?