  • 1. Data: 2005-05-11 17:30:48
    Temat: Jaki akt prawny o warunkach bytowych w szkolach
    Od: Matys <a...@n...pl>

    Proszę o wskazanie jaki akt prawny reguluje warunki bytowe jakie muszą
    być zapewnione w państwowej szkole podstawowej. Chcę sprawdzić czy są
    regulacje dotyczące wyposażenia w urządzenia sanitarne, minimalne
    metraże pomieszczeń czy też dopuszczalną temperaturę i wilgotność.

    No chyba, że takiego dokumentu nie ma...

    --
    Mateusz Prichacz

  • 2. Data: 2005-05-11 19:28:36
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Matys napisał(a):
> [...]
    > metraże pomieszczeń czy też dopuszczalną temperaturę i wilgotność.
    >
    > No chyba, że takiego dokumentu nie ma...

    Dz.U.03.6.69
    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU1)
    z dnia 31 grudnia 2002 r.
    w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych
    szkołach i placówkach
    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl

  • 3. Data: 2005-05-11 21:41:21
    Od: Matys <a...@n...pl>

> [...]
    > MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ I SPORTU1)
    > z dnia 31 grudnia 2002 r.
    > w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych

    dzięki piękne

    --
    Mateusz

  • 4. Data: 2005-05-12 11:47:30
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    O! :)
    A coś podobnego o placówkach wypoczynku wakacyjnego dzieci i młodzieży??
    JaC