  • 11. Data: 2005-05-11 21:12:21
    Temat: Re: Umawianie się z kobietą na czacie...
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Podszywał się za kobietę i umawiał się z nieletnim???
    > Wsadzisz go do pierdla :))

    jestem pełnoletni

  • 12. Data: 2005-05-11 21:18:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    firma mm wrote:

    > zawsze zastanawiała mnie taka sytuacja co by było gdyby oboje mieli
    > między 13 a 15 lat, czy oboje byliby karani za seks ?

    Na początku Kodeksu Karnego jest wyraźnie zaznaczone, że zasadniczo
    dotyczy on tylko osób od 17. roku życia (z wyjątkiem ewentualnie zbrodni
    ze szczególnym okrucieństwem itepe).

  • 13. Data: 2005-05-11 21:19:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    --=olo=-- wrote:

    > ale wczoraj klikałem jak mi się zdawało z kobietą, umówiłem się na tel. -
    > osobnik klikający i dzwoniący okazał się facetem i podaje się za policjanta
    > (nawet się przedstawił i powiedział gdzie pracuje - czy prawda nie wiem) i

    Raczej nie - chyba żaden policjant nie byłby aż takim kretynem :)

    > mówi mi, że na podstawie jakiegoś tam takiego a takiego prawa jest to
    > niezgodne z obowiązującym prawem :-) Za to, że nie sporządzi notatki i nie
    > popchnie sprawy (jakiej?) dalej chciał 500 PLN - cenę zbiłem do 300 PLN...

    Idź na komisariat - może będą chcieli zorganizować 'prowokację
    policyjną'. W każdym razie to jest tzw. groźba karalna i zasadniczo
    gościowi należy się spotkanie z prokuratorem.

  • 14. Data: 2005-05-11 21:20:28
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Na początku Kodeksu Karnego jest wyraźnie zaznaczone, że zasadniczo
    > dotyczy on tylko osób od 17. roku życia (z wyjątkiem ewentualnie zbrodni
    > ze szczególnym okrucieństwem itepe).

    A można gdzieś w necie KK znaleźć i ściągnąć?

  • 15. Data: 2005-05-11 21:24:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jak nie masz jeszcze 15 lat to tak - dla niej ;->

    Chyba też nie. Nie samo gadanie.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 16. Data: 2005-05-11 21:26:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arek napisał(a):

    > Żadne by nie było.
    > Karalny jest seks dorosłego z dzieckiem.

    Oboje mieli by postępowanie przed sądem dla nieletnich.

  • 17. Data: 2005-05-11 21:35:27
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Idź na komisariat - może będą chcieli zorganizować 'prowokację
    > policyjną'. W każdym razie to jest tzw. groźba karalna i zasadniczo
    > gościowi należy się spotkanie z prokuratorem.

    no jak dla mnie to próba wyłudzenia i odstąpienie od czynności procesowych
    :-)

  • 18. Data: 2005-05-11 21:38:04
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    właśnie nie wiem jak to rozumieć bo jest też napisane:
    "nie podlega na zasadach niniejszego kodeksu osoba poniżej lat 13"

  • 19. Data: 2005-05-11 21:42:51
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    ale post się szybko rozrósł - myślałem że tu wszyscy już śpią ;-) i że ze 2
    odpowiedzi przeczytam rano, ale mile zaskoczony jestem tą grupą :-)

    pozdrawiam wszystkich

  • 20. Data: 2005-05-12 00:09:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    --=olo=-- wrote:

    > A można gdzieś w necie KK znaleźć i ściągnąć?

    A kto produkuje ustawy? Sejm. A jak może wyglądać adres strony sejmowej?
    Hmm... Organizacja rządowa, polska, nazywa się 'sejm'... Może
    www.sejm.gov.pl ? ;->