  • 1. Data: 2005-05-11 17:57:22
    Temat: Zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa - kopie czy orginaly dokumentow?
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Czy do zawiadomienia o popelnieniu przestepstwa mam dolaczc kopie (ksero,
    nie poswiadczone) czy orginaly dokumentow?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-05-11 19:29:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w wiadomości

    > Czy do zawiadomienia o popelnieniu przestepstwa mam dolaczc kopie
    (ksero,
    > nie poswiadczone) czy orginaly dokumentow?

    Dołącz kopie. Jak się oryginały okażą do ekspertyz potrzebne, to nie
    problem je przyjąć, a zawsze istnieje jakieś tam niebezpieczeństwo, że
    coś zginie.