  • 1. Data: 2005-05-11 17:07:52
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Lidia" <m...@s...wp.pl>

    Mam problem uszkodziłem samochód , konkretnej urwałem wahacz lewego koła na
    dziurawej drodze której właścicielem jest Urząd Miejski.(oczywiście protokół
    policyjny był sporządzony)
    Oczywiście próbowałem załatwić tę sprawę normalnie ale "upierdliwość"
    urzędasów była tak życzliwa że nabiegałem się tylko i nic nie załatwiłem,
    ale do żeczy .
    Udałem się do "UM" do odpowiedniego inspektora który ma pod sobą sprawy dróg
    i dowiedziałem się że "UM" zlecił to innej firmie , więc się tam udałem .
    Stawienie się tam wzbudziło nerwy z ich strony "po co wogóle ja przyszedłem
    i co ja chcę najlepiej jakbym sobie poszedł" no i dowiedziałem się ze tej
    drogi oni nie mają w wykazie i jej nie obsługuja.
    Z tą wiadomoscią wróciłem do "UM" gdzie pan inspektor poruszał tylko
    ramionami i nic nie załatwiłem.
    Zdenerwowany napisałem stosowne pismo do Prezydenta mojej miejscowości i
    czekam na odpowiedz.

    Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o poradę co można zrobić w tej
    sprawie.
    Marek.K

  • 2. Data: 2005-05-11 18:10:19
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lidia wrote:

    > Jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc to proszę o poradę co można zrobić w
    > tej sprawie.

    nie biegać i nie gadać bo z gadania nic dobrego nie wychodzi, a zacząć
    wysyłać pisma i czekać na pisemną odpowiedź.
    Tego się już nie wyprą więc bardziej rozsądnie będą postępować.

  • 3. Data: 2005-05-11 19:31:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d5thqe$j6e$2@inews.gazeta.pl...

    > nie biegać i nie gadać bo z gadania nic dobrego nie wychodzi, a zacząć
    > wysyłać pisma i czekać na pisemną odpowiedź.
    > Tego się już nie wyprą więc bardziej rozsądnie będą postępować.

    Dokładnie tak. Dodatkowo sprawdzić, czy to czasem nie droga wojewódzka
    lub zgoła krajowa, bo wówczas jest kto inny administratorem drogi i stąd
    może być kłopot. O to można zapytać choćby na Policji.