  • 1. Data: 2005-05-11 20:53:57
    Temat: co zrobić gdy wójt gminy nie chce udostępnić pisma z kuratorium
    Od: "Marcin Rycerski" <m...@s...com.pl>

    Wójt nie chce przekazać rodzicom opinii kuratora dotyczącej rozwiązania
    zespołu szkół.
    Opinia jest adresowana do wójta, ale mieszkańcy są bardzo nią
    zainteresowani.
    Czy są jakieś podstawy prawne, aby domagać się przekazania (keserokopii)
    tego pisma.
    Może wystąpić do kuratorium ?

    z góry dzięki

    Marcin

  • 2. Data: 2005-05-11 21:43:17
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Marcin Rycerski <m...@s...com.pl> wrote:

    > Opinia jest adresowana do wójta, ale mieszkańcy są bardzo nią
    > zainteresowani.
    > Czy są jakieś podstawy prawne, aby domagać się przekazania (keserokopii)
    > tego pisma.

    Tak na pierwszy ogien to pewnie ustawa z dnia 6 wrzesnia 2001 r.
    o dostepie do informacji publicznej (Dz.U Nr 112 poz.1198), ale zastrzegam
    ze w praktyce nigdy sie tym nie zajmowlem.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938

  • 3. Data: 2005-05-11 22:17:38
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 11/05/2005 22:53, Marcin Rycerski wrote :
> [...]
    > zainteresowani.
    > Czy są jakieś podstawy prawne, aby domagać się przekazania (keserokopii)

    [Dane składającego]

    Do wójta gminy [nazwa gminy]

    Na podstawie art. 2 ust. 1, art. 6 ust. 1 pkt 4 lit b, art. 10 ust. 1
    ustawy o dostępie do informacji publicznej wnoszę o udzielenie mi
    informacji na temat opinii kuratora dotyczącej rozwiązania zespołu szkół
    [nazwa zespołu, ewtl. adres].

    Równocześnie na podstawie art. 14 ust 1 ww. ustawy wnoszę o
    udostępnienie mi powyższych informacji poprzez udostępnienie mi ww
    dokumentu do przeglądania i skopiowania w urzędzie w uzgodnionym terminie.

    Podpis

    > Może wystąpić do kuratorium ?

    Można i tam. Może będą bardziej przyjaźni i da się bez pisemnego wniosku...

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have