  • 1. Data: 2005-05-11 17:08:39
    Temat: praca w UE
    Od: tapta <t...@w...pl>

    Witam szanowne towarzystwo i bardzo prosze o pomoc. Googlalam, ale bez
    efektu... Czy ktos moze sluzyc rada i odeslac ewentualnie do
    odpowiedniej ustawy jak to jest z praca w UE? Chodzi konkretnie o Wielka
    Brytanie i to, czy mozna tam podjac legalna prace okresowa na rok np.,
    bedac rownoczesnie w Polsce na urlopie bezplatnym? Chodzi mi o pewna
    informacje, najchetniej z podaniem zrodla i, bardzo prosze, jesli sie da
    nie odsylajcie mnie do stron anglojezycznych (z wyjatkiem ewentualnej
    tresci ustawy oczywiscie). Z gory dziekuje za pomoc.

    --
    pozdrawiam
    tapta