  • 11. Data: 2020-06-02 18:40:49
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5ed67d83$0$17341$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 02.06.2020 o 13:40, J.F. pisze:

    >No ciężko nie mieć, bo to nie jest stwierdzenie stanu faktycznego
    >tylko niezbyt logiczny fikołek.

    Dokladnie.

    >Trudno. Nie odbyły się, to nie ma protokołu z odbytych wyborów i
    >niech się inni martwią.

    >Czyli się nie odbyły. Odbywały się, ale się nie odbyły.

    Skoro sie zakonczyly, to sie odbyly :-)

    I nawet protokol moglby byc - tylko nie z glosowania :-)

    >Tak wychodzi. Nikt tego nie przewidział, więc zgodnie z literą prawa
    >się nie odbyły i trudno. Teraz widzę dwa rozwiązania:

    >- nie było wyborów brak protokołu,

    Nie bylo glosowania - to by bylo prawdziwe.

    >- protokół że nie wyłoniono zwycięzcy bo każdy otrzymał równe zero.

    Ale tego przypadku ustawa nie przewidziala, i co wtedy zrobic ?

    >I jeszcze jeden, równie dobry jak to co ogłoszono (choć może
    >lepszy) - wygrał juzef tkaczuk. I SN stwierdza nieważność.
    >Przynajmniej mamy stwierdzoną nieważność.

    No ale jakze tak oglosic ze wygral, skoro nie ma do tego podstaw ?
    Toz to kary godne...

    >Tak czy inaczej nie zapisano co zrobić, jak wybory nie wyjdą.

    >To się zgłosi drugiego. Może być juzef tkaczuk, albo jeszcze lepiej
    >aspirant kulson - ten raczej nie wygra, a jak wygra to dostanie
    >polecenie służbowe i wypróżni urząd:P

    No ale trzeba zglosic. To sie inni moga zglosic.
    I trzeba mu zebrac podpisy..

    >Tak - źle napisałem nie 1/1 a 1/2 ma to w dupie. I wtedy i teraz.

    teraz troche lepiej.

    >Problem w tym, że teraz 1/4 uważa państwo za wrogie, a większość z

    wolno im.

    >pozostałej 1/4 zaakcaptuje każdą władzę, która da michę i jeszcze
    >dobrze jakby jebała drugą 1/4.

    Jakos tak.

    >Niezależnie od tego czy bedzie to władza polska, unijna, ruska czy
    >chińska.

    No, ostroznie. Dziadek z Wermachtu zaszkodzil.

    >Jak dla mnie to powoduje, że państwo jest w istocie bardzo słabe, bo
    >można je z łatwością zdestabilizować jak będzie trzeba. Albo trzymać
    >w takim stanie, w zależności od tego czy wygodniej mieć wielkim w
    >miarę cywilizowaną marionetkę czy ugór między wielkimi graczami:(

    Ale co proponujesz - zebysmy mieli tak swiadome spoleczenstwo, zeby
    siegnelo za giwery i odstrzelilo tych, co olewaja konstytucje ?

    Fakt, ze PiS tak nabruzdzil, ze teraz wypadaloby to latami naprawiac,
    albo szybko, tylko ze w ich stylu :-)

    Widac konstytucja wymaga dopracowania.
    Potrzeba "ustawy regulujace dzialanie organow konstytucyjnych wymagaja
    konstytucyjnej wiekszosci glosow do uchwalenia".

    No i jeszcze paru skazan za olewanie konstytucji.

    J.

  • 12. Data: 2020-06-02 18:45:30
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2020 18:33:25 +0200, Shrek napisał(a):

    > No właśnie litości. Naprawdę uważasz, że sytuacja gdzie wybory się nie
    > odbyły bo tak, jest równoważna tej gdzie się nie odbyły bo nie było
    > kandydatów? Przecież to kpina z logiki, żeby nie powiedzieć dosadniej.

    To chyba oczywiste. Pierwszy i najważniejszy skutek - brak prezydenta,
    zachodzi w obu przypadkach. Reszta jest prostym wnioskowaniem co należy
    zrobić z rzeczonym skutkiem.
    Wydaje mi się że lubisz czuć się prześladowanym :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2020-06-02 19:13:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >należy
    >zrobić z rzeczonym skutkiem.
    >Wydaje mi się że lubisz czuć się prześladowanym :)

    Moze po prostu nie lubi, jak sie z niego durnia robi, i wmawia, ze
    czarne jest niebieskie.

    Brak prezydenta to jedno, ale co z całą resztą ?

    Np zwrot wydatkow na kampanie, dotacje do partii politycznych, czy
    chocby podstawa do ponownych wyborow, a wiec i tryb i terminy.

    I to pomijajac kto jest temu winien i jaka kare mu wymierzyc :-)

    Nie zrobili glosowania, to powinni napisac, ze glosowanie sie nie
    odbylo, wiec wybory ... a to niech sie inni martwia co dalej.

    A nie pisac, ze kandydatow nie bylo.

    J.

  • 14. Data: 2020-06-02 19:37:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2020 19:13:55 +0200, J.F. napisał(a):

    > A nie pisac, ze kandydatow nie bylo.

    Też nie rób z siebie durnia, proszę. Wcale tak nie napisali.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2020-06-02 21:27:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Też nie rób z siebie durnia, proszę. Wcale tak nie napisali.

    Ale jak doszli do tego, ze brak glosowania jest rownowazny z brakiem
    kandydatow ?

    Ja bym sie pod tym nie podpisal, ale oni sa niezawisli :-)

    J.

  • 16. Data: 2020-06-02 21:39:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To chyba oczywiste. Pierwszy i najważniejszy skutek - brak prezydenta,
    > zachodzi w obu przypadkach. Reszta jest prostym wnioskowaniem co należy
    > zrobić z rzeczonym skutkiem.

    Ale to już trochę zależy od tego co zaszło. Od okoliczności faktycznych.

    > Wydaje mi się że lubisz czuć się prześladowanym :)

    Może ty lubisz jak się grzebie przy wyborach. Ja niespecjalnie.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-06-02 21:52:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.06.2020 o 18:40, J.F. pisze:

    > Skoro sie zakonczyly, to sie odbyly :-)

    Jak ci wypłacają pensję i nie wypłacili ale termin minął, to znaczy że
    wypłata się odbyła czy nie? Albo inaczej. Masz podpisany kontrakt na
    usługę. Powiedzmy remont mieszkania. Wykonawca zapił, termin minął.
    Odbył się czy nie? Jak odbył to zapłać:P

    > I nawet protokol moglby byc - tylko nie z glosowania :-)

    Powinien być z nieodbycia sie wyborów. Bo nie zostały zakończone, więc
    się nie odbyły.

    > Nie bylo glosowania - to by bylo prawdziwe.

    A co za tym idzie wybory się nie odbyły, bo proces wyborczy przewidziany
    prawem nie został przeprowadzony.

    > Ale tego przypadku ustawa nie przewidziala, i co wtedy zrobic ?

    A to już zmartwienie innych. PKW została pozbawiona możliwości
    przeprowadzenia wyborów, to niech się inni martwią.

    > No ale jakze tak oglosic ze wygral, skoro nie ma do tego podstaw ?
    > Toz to kary godne...

    A jak można napisać, że skutek jest tożsamy, skoro nie ma podstaw? I
    zgadzam się, że ktoś powinien za to beknąć. Nawet mam pomysł kto.

    > No ale trzeba zglosic. To sie inni moga zglosic.

    No to zgłoszą, nie zostaną umieszczeni na listach i skutek jest tożsamy
    jakby się nie zgłosili.

    > I trzeba mu zebrac podpisy..

    Kulsonów jest chyba 100 tysięcy.

    > teraz troche lepiej.

    > wolno im.

    Wolno. Tyle że to bardzo niebezpieczna sytuacja.

    > No, ostroznie. Dziadek z Wermachtu zaszkodzil.

    No ostrożnie. Prokurator stanu wojennego na stanowisku przewodniczącego
    komisji sprawiedliwości i praw człowieka nie zaszkodził. Wiele rzeczy
    nie zaszkodziło, więc... zależy od michy i propagandy.

    > Ale co proponujesz - zebysmy mieli tak swiadome spoleczenstwo, zeby
    > siegnelo za giwery i odstrzelilo tych, co olewaja konstytucje ?

    Akurat wariant rumuński to średni do naśladowania. W ramach tego co być
    powinno i jest zasadniczo osiagalne (może nie teraz, ale to nie utopia),
    to wolałbym, żeby władza nie robiła z 1/4 obywateli antypolaków i wrogów
    państwa.

    > Fakt, ze PiS tak nabruzdzil, ze teraz wypadaloby to latami naprawiac,
    > albo szybko, tylko ze w ich stylu :-)

    I ten drugi scenariusz kiedyś nastąpi. Będą sprzątani bez żadego trybu
    ustawami. Może nie głosowanymi w nocy, ale doprowadzono do wojny
    polsko-polskiej i rozstrzygnięcia będą również w takim trybie:(

    > Widac konstytucja wymaga dopracowania.
    > Potrzeba "ustawy regulujace dzialanie organow konstytucyjnych wymagaja
    > konstytucyjnej wiekszosci glosow do uchwalenia".

    Co po konstytucji, jak ją zlewają. Tego konstytucja nie zmieni.

    > No i jeszcze paru skazan za olewanie konstytucji.

    Problem w tym, że winnych zamachu stanu karze się tylko w przypadku
    nieudanego zamachu.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-06-02 22:00:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Jun 2020 21:27:09 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ale jak doszli do tego, ze brak glosowania jest rownowazny z brakiem
    > kandydatow ?
    Może po prostu pomyśleli? Najprościej ich zapytać :) Ze swojej strony
    domyślam się że stwierdzili brak prezydenta :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 19. Data: 2020-06-03 06:53:46
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    et...

    > Może po prostu pomyśleli? Najprościej ich zapytać :) Ze swojej strony
    > domyślam się że stwierdzili brak prezydenta :)

    To prezydentowa powinna przyjechać. Będzie przecież dostawała
    wynagrodzenie to powinna jakoś pracować.

  • 20. Data: 2020-06-03 08:38:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02-06-2020 o 17:01, J.F. pisze:
    > A ma glosowac na tych, co mu pusty garnek zaoferuja ?

    W zasadzie tak robią... Bo to, ze ktoś ten garnek obiecuje pełen, to nie
    znaczy, że potrafi takowy dać. Na krótką metę się da, ale jak pokazuje
    obecna sytuacja, to prowadzi tylko do większych kłopotów, cos jak
    chwilówka zazwyczaj. Tak więc głosując na tych co oferują najwięcej, to
    jeśli nie maja planu realistycznego jak to zapewnić, prowadzi do tego,
    że miska będzie pusta...

    Niestety większość jest zbyt mało wykształcona by takie coś pojąć...

    --
    http://zrzeda.pl