  • 1. Data: 2020-06-01 14:21:23
    Temat: teraz przyłbice
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Okazuje się, że doić można nie tylko za pośrednictwem maseczek, ale również
    przyłbic, choć nie każdemu jest to dane:
    https://gazetakrakowska.pl/afery-szumowskiego-ciag-d
    alszy-zona-instruktora-z-zakopanego-miala-sprzedawac
    -ministerstwu-takze-przylbice/ar/c1-15001329

    "Posłowie Koalicji Obywatelskiej twierdzą, że dotarli do szczegółów
    kolejnych transakcji jakie Ministerstwo Zdrowia miało zrobić z małżeństwem
    G. - zakopiańskimi znajomymi rodziny ministra Łukasza Szumowskiego. Zdaniem
    posła Michała Szczerby po tym jak obrotni górale sprzedali resortowi (za
    miliony) partię maseczek z podrobionymi certyfikatami, "opchnęli" też
    ministerstwu 3,5 tysiąca przyłbic medycznych.
    Żona instruktora braci Szumowskich sprzedała bazie rezerw Ministerstwa
    Zdrowia 3500 przyłbic za 170 145 zł. Kupiła je tego samego dnia od
    właściciela straganu pod Gubałówką za 52 582.
    Jeśli to się potwierdzi będzie to oznaczać, że mieszkająca na zakopiańskich
    Skibówkach Katarzyna G. w ciągu zaledwie kilku godzin zarobiła dokładnie
    117 563 tysiące złotych na samym pośrednictwie w handlu sprzętem medycznym
    z ministerstwem. Zrobiła to choć firmę zajmująca się obrotem takim towarem
    założyła dopiero 31 marca czyli w ten sam dzień gdy dostała z ministerstwa
    pierwszy przelew z płatnością za maseczki (jak się później okazało ze
    sfałszowanym certyfikatem)."

    Naturalnie chodzi o sprzęt, który ministerstwo mogło kupować prosto z
    magazynów, a nie korzystać z pośrednictwa kilku firm.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-06-01 15:45:14
    Temat: Re: teraz przyłbice
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-01 o 14:21, Olin pisze:
    > Żona instruktora braci Szumowskich sprzedała bazie rezerw Ministerstwa
    > Zdrowia 3500 przyłbic za 170 145 zł. Kupiła je tego samego dnia od
    > właściciela straganu pod Gubałówką za 52 582.

    Ma kobita smykałkę do biznesu.
    Nie maiły certyfikatu czy co?

    Aaaa chodzi o to że nie kupiono znowu od Nejmana?

    Ubaw po pachy ;-)

  • 3. Data: 2020-06-01 16:15:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Jun 2020 15:45:14 +0200, z napisał(a):

    > Ma kobita smykałkę do biznesu.

    Bezsprzecznie. Prawie taką jak rodzina Szumowskich, ale do kryształowego
    Mariana jeszcze jej trochę brakuje.

  • 4. Data: 2020-06-01 17:25:04
    Temat: Re: teraz przyłbice [Posłowie KO wykryli przekręt na miarę 5 miesięcy wydatków na jednego POsła]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    >
    > Naturalnie chodzi o sprzęt, który ministerstwo mogło kupować prosto z
    > magazynów, a nie korzystać z pośrednictwa kilku firm.

    Tak trzymać POsłowie! 117_563 to ile miesięcy wynagrodzeń jednego
    posła opozycji?

    Ziarnko do ziarnka i się w końcu uzbiera miarka. Tyle że to ziarnko
    _samodzielnie_ jakieś takie mizerne.

    https://bezprawnik.pl/diety-poselskie-uposazenie/

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-06-01 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

> [...]
    >
    > Naturalnie chodzi o sprzęt, który ministerstwo mogło kupować
    > prosto z magazynów, a nie korzystać z pośrednictwa kilku firm.

    Mamy jakies zdjecia tych przyłbic?
    Detalicznie przyłbice mozna kupic od 10 do 50zł (sa tez i za 100 ale
    takie same jak za 50)
    Wiec jezeli to te najlepsze to jeszcze mozna zrozumiec, no chyba ze to
    jakis tanszy szajs...
    Choc trzeba przyznac ze marza godna... :-/

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 6. Data: 2020-06-01 19:59:02
    Od: z <...@...pl>

    Jak 8-12 lat PO dojdzie do władzy a Nejman doczeka to sprzeda
    ministerstwu wszystkie zaskórniaki.
    On Wam wszystkim pokaże ;-)

  • 7. Data: 2020-06-02 10:35:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 01 Jun 2020 15:59:58 GMT, Budzik napisał(a):

    > Mamy jakies zdjecia tych przyłbic?

    Nie natrafiłem, ale ponoć w tym samym czasie Łukasz G. na fejsie sprzedawał
    za 26 zł to samo, co rząd kupił za 41-51 zł za sztukę.

    Okazuje się, że ów posiadacz stoiska z oscypkami to firma "Haber" i ona
    sprzedała przyłbice nie tylko spółce Kaja (założonej przez żonę instruktora
    narciarskiego), ale również bezpośrednio ministerstwu. 3 500 sztuk poszło
    za 170 kzł.

    https://wyborcza.pl/7,75398,25993987,zdemaskowani-cz
    esc-2-nowe-fakty-o-skandalu-w-ministerstwie.html

    Wypływając na światowe wody, w Bośni Hercegowinie premier powędrował do
    aresztu, bo przepłacił za badziewne respiratory. Aresztowano również szefa
    służby obrony cywilnej, która była odbiorcą sprzętu, oraz prezentera
    lokalnej telewizji, będącego jednocześnie właścicielem firmy, która na co
    dzień zajmuje się przetwórstwem malin, a teraz formalnie była importerem
    respiratorów.
    Podobne historie zdarzyły się w Boliwii i Czechach
    https://wyborcza.pl/7,75399,25993690,szybkie-fortuny
    -w-cieniu-pandemii.html

    U nas nie do pomyślenia, bo mamy mafię państwową.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl