  • 21. Data: 2020-06-03 11:07:41
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podobnie jak sprawców bombardowań miast pełnych wyłącznie cywilnej ludności.

    -----

  • 22. Data: 2020-06-03 12:53:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Jun 2020 17:01:36 +0200, J.F. napisał(a):

    > A ma glosowac na tych, co mu pusty garnek zaoferuja ?

    Chyba pierwszy pełny garnek obiecał Peron i dlatego Argentyna do dziś jest
    w cyklicznie powracającym kryzysie gospodarczym.
    Licytacje na obietnice rozpoczęły się w latach 80. również w Grecji i też
    źle się to skończyło.
    Ostatnim przykładem szczodrego rozdawania pełnych garnków jest Wenezuela.
    Przez około dekadę było fajnie, ale się pogorszyło.

    Oczywiście można głosować na świętych Mikołajów, jeśli nikomu nie
    przeszkadza los koni z Janowa Podlaskiego, który niechybnie podzielimy,
    tylko trzeba dać porządzić misiewiczom odpowiednio długo.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2020-06-03 13:13:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No widzisz Grzesiu, żeby Ci tylko żyłka nie pękła, że zdradzieckie mordy Płatnych
    Zdrajców Pachołków Rosji pod wodzą Olina nie
    potrafiły kiełbasy na hakach zapewnić.
    Olinowi nawet nie pomogło chodzenie do kościółka w przerwach między szkoleniami SB i
    KGB/GRU.

    -----
    > gdyby władza ludowa zapewniła kiełbasę w sklepach i chodziła do kościółka, to
    rządziłaby do dzisiaj.
    > Suweren nie ma nic przeciwko, kiedy jest okradany i trzymany za twarz, o ile nie
    musi troszczyć się o byt i ma co włożyć do

  • 24. Data: 2020-06-03 13:53:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 02.06.2020 o 18:40, J.F. pisze:

    >Jak ci wypłacają pensję i nie wypłacili ale termin minął, to znaczy
    >że wypłata się odbyła czy nie? Albo inaczej. Masz podpisany kontrakt
    >na usługę. Powiedzmy remont mieszkania. Wykonawca zapił, termin
    >minął. Odbył się czy nie? Jak odbył to zapłać:P

    >Powinien być z nieodbycia sie wyborów. Bo nie zostały zakończone,
    >więc się nie odbyły.

    Ale w protokole powinno byc o rejestracji kandydatow, komitetow,
    zlozeniu list podpisow - wiec wybory sie zaczely.
    Ba - nawet karty wyborcze wydrukowano. Tylko nie wiadomo kto :-)

    >A co za tym idzie wybory się nie odbyły, bo proces wyborczy
    >przewidziany prawem nie został przeprowadzony.

    IMO - za daleki wniosek.

    Choc chyba lepiej napisac "rownoznaczne z nie odbyciem wyborow" niz
    "rownoznaczne z brakiem kandydatow" :-)

    A co wydatkami na kampanie ?
    Malgorzacie sie zwrot nalezy :-)

    >No to zgłoszą, nie zostaną umieszczeni na listach i skutek jest
    >tożsamy jakby się nie zgłosili.

    Podoba mi sie Twoj tok myslenia :_)

    >Kulsonów jest chyba 100 tysięcy.

    Tez prawda :-)

    >I ten drugi scenariusz kiedyś nastąpi. Będą sprzątani bez żadego
    >trybu ustawami. Może nie głosowanymi w nocy, ale doprowadzono do
    >wojny polsko-polskiej i rozstrzygnięcia będą również w takim trybie:(

    Albo osiagniemy normalnosc - wladza rzadzi, po co jej jakies trybunaly
    :-)

    >Co po konstytucji, jak ją zlewają. Tego konstytucja nie zmieni.

    No w zasadzie tak. Niby jeszcze Prezydent moze nie podpisac ... ale on
    na pewno podpisze :-)

    Tym niemniej byloby trudniej takie numery jak w ostatniej kadencji
    odstawic.

    >Problem w tym, że winnych zamachu stanu karze się tylko w przypadku
    >nieudanego zamachu.

    Spokojnie, trzeba poczekac ... na razie jeszcze cos w rodzaju
    demokracji mamy :-)

    J.

  • 25. Data: 2020-06-03 17:31:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2020 o 11:07, ąćęłńóśźż pisze:

    > Podobnie jak sprawców bombardowań miast pełnych wyłącznie cywilnej
    > ludności.

    Myślę, że to zbyt daleko idące porównanie, ale skoro takie ci się
    nasunęło, to nie ja to powiedziałem. Ale masz częściowo rację. Obie
    sytuacje sprowadzają się do "zwycięzców nikt nie sądzi".

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-06-03 17:49:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.06.2020 o 13:53, J.F. pisze:

    > IMO - za daleki wniosek.

    IMHO nie. Wybory nie zostały przeprowadzone zgodnie z przewidzianą
    prawem procedurą. Jakby były przeprowadzone zgodnie z prawem, to nie
    byłoby problemu co wpisać. A przypominam, że organy działają w ramach
    przepisu prawa. Skoro nie zostały zgodnie z prawem przeprowadzone, to
    zgodnie z prawem się nie odbyły.

    > Choc chyba lepiej napisac "rownoznaczne z nie odbyciem wyborow" niz
    > "rownoznaczne z brakiem kandydatow" :-)
    >
    > A co wydatkami na kampanie ?
    > Malgorzacie sie zwrot nalezy :-)

    No chociażby.

    > Podoba mi sie Twoj tok myslenia :_)

    To nie moje, tylko PKW. Zwróć uwagę co napisali - brak możliwości
    głosowania na kandydatów jest tożsamy z sytuacją w której kandydaci się
    nie zgłosili. Teraz sasin drukuje karty gdzie jest tylko duda i jakubiak
    i zgodnie z uchwałą PKW wszystko jest legitnie. Pozostali się nie
    zgłosili jakubiak zajmuje drugie miejsce. I zaprzecz że nie wolno, skoro
    jest taka a nie inna uchwała PKW. Do tego prowadzi psucie prawa, że
    potem "legitnie" można robić kurwę zarówno z logiki jak i prawa. A
    przypominam, że jeśli władza wprowadza jakieś prawo, które umożliwia
    jakieś kurewstwo, to znaczy że wcześniej czy później je popełni. Nawet
    jeśli je wprowadzając wcale tego kurestwa nie miała nawet na myśli, to
    jak się nadarzy okazja i będzie potrzeba to je wynajdą i wykonają. Jak
    nie ci to następni.

    > Albo osiagniemy normalnosc - wladza rzadzi, po co jej jakies trybunaly :-)

    W takim razie już jest "normalnie":(

    > No w zasadzie tak. Niby jeszcze Prezydent moze nie podpisac ... ale on
    > na pewno podpisze :-)

    Przy takim poziomie skurwienia, to podpisze prezydenta wyślą na
    kwarantannę i pod jego nieobecność podpisze marszałkini jeśli taki
    rozkaz dostanie.

    > Tym niemniej byloby trudniej takie numery jak w ostatniej kadencji
    > odstawic.

    Wydajesz się niepoprawnym optymistą. Za każdym razem gdy wydawało się że
    osiągneliśmy dno i zagrzebaliśmy się na trzy metry w mule, to najdalej
    po trzech miesiącach okazywało się, że jakiś pisi czynownik pukał od dołu.

    Sorry za żródło, ale to najlepiej to oddaje:

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_1589649304
    m9PWKs8aokLOcy3b9FKcLq.jpg

    > Spokojnie, trzeba poczekac ... na razie jeszcze cos w rodzaju demokracji
    > mamy :-)

    To co mamy obecnie ma tyle wspólnego z demokracją co bolszewizm. Czyli
    jakąś tam większość - mniej lub bardziej "demokratycznie" wybraną.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-06-03 17:55:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2020 17:49:11 +0200, Shrek napisał(a):

    > brak możliwości
    > głosowania na kandydatów jest tożsamy z sytuacją w której kandydaci się
    > nie zgłosili.
    Tożsama co do skutku, czyli trzeba wybierać jeszcze raz.

    >Teraz sasin drukuje karty gdzie jest tylko duda i jakubiak
    > i zgodnie z uchwałą PKW wszystko jest legitnie.
    A to wyssałeś z palca.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 28. Data: 2020-06-03 17:59:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tożsama co do skutku, czyli trzeba wybierać jeszcze raz.

    Jest tożsama co do skutku. Kropka.

    > A to wyssałeś z palca.

    Tak. Sytuację wyssałem z palca. Uchwały, która taką sytuację umożliwa
    już niestety nie.

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2020-06-03 19:23:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2020 17:59:14 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tak. Sytuację wyssałem z palca. Uchwały, która taką sytuację umożliwa
    > już niestety nie.

    Sens uchwały też wyssałeś z palca.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2020-06-03 19:37:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dopóki nie przychodzi Kaczyński Jarosław, sądząc i Kiszczaka i Wałęsę.

    -----