  • 61. Data: 2020-06-05 13:54:45
    Temat: Re: Uchwała PKW
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 4 Jun 2020 19:13:58 +0200, J.F. napisał(a):

    > No, zadluzenie to powiekszamy od 50 lat, wiec to zaden zarzut.
    > PiS akurat wyjatkowo malo powiekszal.

    Inne kraje miały w tym czasie nadwyżkę budżetową. PiS wykorzystał
    koniunkturę do przekupywania suwerena. Muszę przyznać, że wie o nim dużo
    więcej niż opozycja, bo miłość za pieniądze okazała się przy okazji
    zeszłorocznych wyborów nad wyraz trwała.

    Już jesienią zeszłego roku inflacja zaczęła rosnąć, czyli rachunek za
    pińcetplusy i obniżenie wieku emerytalnego przyszedł. Teraz będą mogli
    swoją nieudolność zwalić na koronawirusa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 62. Data: 2020-06-06 09:05:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Typowa ocena innych przez żydofila.

    -----

  • 63. Data: 2020-06-06 13:29:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rozumiem, ze im pomagałeś i nadal pomagasz, np. ze swojego, prawda, kupujesz zeszyty
    albo garnitur na studniówkę?
    Przez parę lat rozdzielałem drobną pomoc (powiedzmy, że nakład czasu i pracy był moim
    wkładem) i dla wielu dzieci
    (licealno-gimnazjalnych) stypendium 150 zł było ważnym zastrzykiem.
    Oczywiście trafiały się rodziny "zawodowo" wyuczone do wychodzenia pomocy, ale czy
    dziecko ma cierpieć za ojca alkoholika i mimo to
    zaradną matkę trojga?
    Szczególnie jeśli to dziecko naprawdę nieźle się uczy?
    Aha, W-wa a nie prowincja (choć część dzieci dojeżdżała z bliskich okolic).
    Od kilku lat zajęcia dodatkowe w przedszkolach i szkołach już nie są płatne, lecz
    bezpłatne - niestety przez to ich zakres się
    zmniejszył.

    -----
    > Wiesz znam trochę rodzin z dziećmi, te, które były dysfunkcyjne i tłumaczyły to
    brakiem pieniędzy, dalej nie wydają tych pieniędzy

  • 64. Data: 2020-06-08 10:25:32
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06-06-2020 o 13:29, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Od kilku lat zajęcia dodatkowe w przedszkolach i szkołach już nie są
    > płatne, lecz bezpłatne - niestety przez to ich zakres się zmniejszył.

    Ma razie największa patologię to Ty tu uprawiasz, bo nie da się
    sensownie cytowac Twoich wypocin, więc to ostatnia odpowiedź na Twój
    post, bo skoro nie potrafisz pojąć tak prostych technicznie spraw jak
    właściwe cytowanie, to o reszcie nie chce mi się nawet pisać.

    Cały czas pociskasz, że to nie wina dziecka, że ma patologicznych
    rodziców, no nie jest wina. Tylko że program 500+ nie pomaga temu
    dziecku, a nagradza patologicznych rodziców, bo ma patologiczną
    konstrukcję, w sumie nastawioną tylko na zdobycie głosów, a nie pomoc
    rzeczywiście potrzebującym.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 65. Data: 2020-06-08 11:37:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zapytaj o to to dziecko.
    Przynieś odpowiedź "nie chcę, żeby moi rodzice dostawali na nas po 500+, bo nam to
    nie pomaga".

    -----