eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)

  • 1. Data: 2017-09-21 08:34:40
    Temat: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://warszawa.onet.pl/us-zajal-na-rachunku-gronki
    ewicz-waltz-cztery-grzywny-nalozone-przez-komisje/v7
    jg5kj
    > US zajął na rachunku Gronkiewicz-Waltz cztery grzywny nałożone przez
    > komisję weryfikacyjną
    > dzisiaj 06:35 PAP
    > Urząd skarbowy zajął na prywatnym rachunku bankowym prezydent Warszawy
    > Hanny Gronkiewicz-Waltz ponad 12 tys. zł - dowiedziała się Polska
    > Agencja Prasowa ze źródeł zbliżonych do komisji weryfikacyjnej. Chodzi
    > o grzywny - wraz z odsetkami - jakie nałożyła na nią komisja za
    > niestawiennictwo na czterech rozprawach. [...]

    Długo to ściągnięcie będzie się tułać po sądach?
    [ Zakładam że HGW to zaskarży _na koszt urzędu miasta_ (podatników) ]

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-09-21 10:47:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    https://warszawa.onet.pl/us-zajal-na-rachunku-gronki
    ewicz-waltz-cztery-grzywny-nalozone-przez-komisje/v7
    jg5kj

    >Długo to ściągnięcie będzie się tułać po sądach?

    Jak to w sadach - 3 lata, 5, 8 ...

    >[ Zakładam że HGW to zaskarży _na koszt urzędu miasta_ (podatników) ]

    Jesli wezwano prezydenta jako organ ..

    J.

  • 3. Data: 2017-09-21 11:20:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 10:47, J.F. pisze:
> [...]
    > https://warszawa.onet.pl/us-zajal-na-rachunku-gronki
    ewicz-waltz-cztery-grzywny-nalozone-przez-komisje/v7

    Gdyby wezwali jako organ, to US powinien zajmować konto urzedu a nie HGW.

  • 4. Data: 2017-09-21 13:26:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > https://warszawa.onet.pl/us-zajal-na-rachunku-gronki
    ewicz-waltz-cztery-grzywny-nalozone-przez-komisje/v7

    Czyli nie przed najbliższymi wyborami Sejmowymi.

    > Jesli wezwano prezydenta jako organ ..

    Jak ściągnięto z _prywatnego_ konta bankowego to przecież urzędowi
    miasta nie stała się krzywda? ;-)

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2017-09-21 13:46:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > https://warszawa.onet.pl/us-zajal-na-rachunku-gronki
    ewicz-waltz-cztery-grzywny-nalozone-przez-komisje/v7
    jg5kj
    >Czyli nie przed najbliższymi wyborami Sejmowymi.

    No, moze byc szybciej, ale czy to nie bedzie dyskryminacja ?
    I co bedzie, jak US/komisja bedzie apelowac.

    Ale pytaj sie nie o wybory sejmowe, tylko wybory prezesow sadow :-)

    >Jak ściągnięto z _prywatnego_ konta bankowego to przecież urzędowi
    >miasta nie stała się krzywda? ;-)

    Tylko cos pamietam, ze poprzednie kary nakladano na UM.

    Ale ... jesli wygra, to koszta do zwrotu, a za US zaplaca podatnicy w
    calym kraju :-)

    J.

  • 6. Data: 2017-09-21 14:13:57
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Od kiedy organ zeznaje ("dowód z przesłuchania organu")?

    -----

  • 7. Data: 2017-09-21 14:24:14
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-09-21 o 10:47, J.F. pisze:

    > Jesli wezwano prezydenta jako organ ..

    Tylko po czym poznać, że wezwano organ?
    Jeśli wezwano Prezydenta Warszawy HGW - to wezwano organ (Prezydent
    Warszawy) czy osobę fizyczną (HGW)?

    Jeśli wezwano na przesłuchanie Prezydenta Komorowskiego/Wałęsę/Dudę - to
    wezwano organ czy osobę fizyczną?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2017-09-21 14:52:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    >Tylko po czym poznać, że wezwano organ?

    Nie wiem, moze po podstawie prawnej, a moze po adresie doreczenia

    >Jeśli wezwano Prezydenta Warszawy HGW - to wezwano organ (Prezydent
    >Warszawy) czy osobę fizyczną (HGW)?

    No to chyba organ.
    HGW sie chyba na tyle na prawie zna, ze znalazla jakis kruczek :-)

    US tez chyba cos znalazl ... i sie okaze kto mial racje/wiecej racji.

    >Jeśli wezwano na przesłuchanie Prezydenta Komorowskiego/Wałęsę/Dudę -
    >to wezwano organ czy osobę fizyczną?

    Bylego prezydenta.

    J.

  • 9. Data: 2017-09-21 17:10:15
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > HGW sie chyba na tyle na prawie zna, ze znalazla jakis kruczek :-)
    >
    > US tez chyba cos znalazl ... i sie okaze kto mial racje/wiecej racji.

    Obie strony wydają się być na pozycjach _szybko prawomocnego_
    wyroku/rozstrzygnięcia nie będzie :-)

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2017-09-21 17:22:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.09.2017 o 11:20, cef pisze:

    > Gdyby wezwali jako organ, to US powinien zajmować konto urzedu a nie HGW.

    No powinni, ale nie po to odzyskiwali sądy, żeby im ktoś mówił co mają
    robić.

    Shrek