eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)

  • 41. Data: 2017-09-23 02:19:29
    Temat: Re: URZĄD SKARBOWY ściągnął grzywny nałożone przez Sejmową komisję z prywatnego konta bankowego prezydent Warszawy Gronkiewicz-Waltz (PO)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Sep 2017 21:01:11 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie neguję, że były tam po trasie nieprawidłowości, bo nie chce mi się
    > tego badać. Ale w takim wypadku należało się odwoływać, a nie udawać, że
    > komisji nie ma.

    Ponoc gdzies tam sie odwolywala ... no wlasnie gdzie

    > Bo to,że Pani Prezydent uważa, ze ona działa
    > nielegalnie, to już jej prywatne stanowisko.

    Ale byc moze majace oparcie w zapisach w roznych przepisach :-)

    J.

  • 42. Data: 2017-09-23 03:15:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie sądzę, by ktoś ją zapuszkował. Bd prowadzić wieczne śledztwo, jak w
    > wypadku Kamińskiego - by czasem sąd jej nie uniewinni.

    Albo i nie będą. Nie ma gwarancji.
    Dodatkowo mogą ja zapuszkować za opłacenie z miejskiej kasy prawników
    a potem jak ją będą mieli za kratkami to i śledztwo szybciej pójdzie.
    To ona ma ograniczone pole manewru.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2017-09-23 07:05:51
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    .
    > Bez względu na to, za czyje pieniądze, to w ogóle tu miejsca dla
    > prokuratury nie widzę. Wszak grzywnę nałożyła komisja.

    _Według HGW_ prawo w tej kwestii przekroczyła/złamała komisja i Urząd
    Skarbowy [patrz cytat z HGW który wyciąłeś]. HGW tak sformułowała swoje
    słowa jakby była pewna wygranej tyle że już po rządach PiS.

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2017-09-23 07:15:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.09.2017 o 02:11, J.F. pisze:

    > No ale adwokat na rozprawie to sluzbowo jest, nie jako osoba prywatna.

    Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie - sprawdziłem i KPA jako miejsce
    dostarczania korespondencji wskazuje miejsce zamieszkania lub zakład
    pracy - dla każdego. Więc się po prostu myliłem i szczekam;)

    Shrek

  • 45. Data: 2017-09-23 08:07:26
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Spróbój wskazać sądowi sąd jako adres do doręczeń sędziemu/sędzi.
    Przygotuj duży zbionik na ciepły mocz.

    -----

  • 46. Data: 2017-09-23 08:08:55
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Za pouczeniem na pismie.

    -----

  • 47. Data: 2017-09-23 11:18:24
    Od: "Lepudruk" <a...@d...org>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > https://warszawa.onet.pl/us-zajal-na-rachunku-gronki
    ewicz-waltz-cztery-grzywny-nalozone-przez-komisje/v7
    jg5kj

    Tu się przeniosłeś filipku! Dobrze! Zostań tu. Mamy dość zasrywanie przez
    ciebie pl.soc.polityka twoimi urojeniami.

    CL

  • 48. Data: 2017-09-23 12:56:15
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Lepudruk" <a...@d...org> pisze:
> [...]
    >
    > Tu się przeniosłeś filipku! Dobrze! Zostań tu. Mamy dość zasrywanie
    > przez ciebie pl.soc.polityka twoimi urojeniami.

    Na jakiej podstawie _prawnej_ sądzisz że wolno postować tylko na jednej
    grupie? Czy może twoje zainteresowania są aż tak "nie szerokie" i
    sądzisz innych po sobie? :-)

    Grzywny nałożone na HGW to sprawa zasadniczo polityczna ale jej
    aspekt prawny jest też interesujący i on jest na temat tej grupy.
    Watek cross-postowany tu i na psp błyskawicznie by zszedł na
    niemal samą politykę.

    --
    A. Filip

  • 49. Data: 2017-10-03 14:47:35
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.09.2017 o 20:36, RadoslawF pisze:

    > Nie. Tutaj leci tylko pani HGW.
    > A najprzyjemniejeze nastąpi jak ja skażą a potem będzie kolejna
    > rozprawa o niegospodarność czyli wydawanie państwowych pieniędzy
    > z kasy miasta na adwokatów dla pani HGW.

    Powinna isc i pogromić.