  • 1. Data: 2017-09-21 13:57:16
    Temat: Cuda
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/wymiana-p
    ism-mi%C4%99dzy-kancelari%C4%85-premiera-i-cba-na-ce
    lowniku-firma-od-afery-billboardowej/ar-AAsdBgA

    Czy ktos moze wyjasnic o co tu chodzi ?

    Od strony prawnej chyba nie ma co wyjasniac, bo przepisy w miare
    jasne, ale rzad donosi sam na swoich ?
    Czy jakies tarcia miedzy frakcjami ?

    Czy po prostu byli pracownicy zapomnieli sie podzieli ... ale czy
    takie kwoty da sie jeszcze podzielic ?

    J.

  • 2. Data: 2017-09-21 14:37:46
    Temat: Re: Cuda
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Thu, 21 Sep 2017 13:57:16 +0200, w
    <59c3a91f$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Czy ktos moze wyjasnic o co tu chodzi ?
    >
    > Od strony prawnej chyba nie ma co wyjasniac, bo przepisy w miare

    Trzeba donieść do CBA, aby CBA sprawę zbadało i orzekło, że kradzież była
    legalna :)