  • 1. Data: 2009-04-01 13:49:47
    Temat: To prawda?
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    Słyszałem, że dziś nasi kochani i niezawiśli sędziowie w ramach protestu
    orzekali wyłącznie sprawiedliwie. To prawda?

    pzdr
    mi

  • 2. Data: 2009-04-01 13:55:29
    Temat: Re: To prawda?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Słyszałem, że dziś nasi kochani i niezawiśli sędziowie w ramach protestu
    > orzekali wyłącznie sprawiedliwie. To prawda?

    niestety, to rpimaaprilis, orzekali jak zwykle tak samo :)

  • 3. Data: 2009-04-01 14:13:32
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > niestety, to rpimaaprilis, orzekali jak zwykle tak samo :)

    Kolega twierdził, że dziś sędziowie będą sprawiedliwi, lekarze - bezinteresowni
    a politycy - uczciwi. Zaś Tusk zrobi drugą Irlandię. No i jak tu wierzyć znajomym?

    pzdr
    mi

  • 4. Data: 2009-04-01 14:46:37
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 1, 4:13 pm, "mi" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    > a politycy - uczciwi. Zaś Tusk zrobi drugą Irlandię. No i jak tu wierzyć znajomym?

    NTG ?

  • 5. Data: 2009-04-01 16:44:00
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > NTG ?

    BPH*?

    *) Brak Poczucia Humoru

    pzdr
    mi

  • 6. Data: 2009-04-01 19:30:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mi napisał(a) :

    > Kolega twierdził, że dziś sędziowie będą sprawiedliwi, lekarze - bezinteresowni
    > a politycy - uczciwi.

    Zrobił Ci okrutny żart. Na szczęście od razu widać, że to
    wierutna bujda :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE