  • 1. Data: 2009-04-01 13:25:14
    Temat: Umowa o dzielo na prawach autorskich (50% kosztow) z administratorem sieci
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Witam,
    Czy mozna podpisac umowe o dzielo na prawach autorskich (50%kosztow) z
    administratorem sieci ISP. Co ewentulnie musi byc zawarte, aby lapalo sie
    pod tą umowę? Postawianie
    Pzdr
    ntx

  • 2. Data: 2009-04-01 13:48:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ntx wrote:
> [...]
    > Czy mozna podpisac umowe o dzielo na prawach autorskich (50%kosztow) z
    > administratorem sieci ISP. Co ewentulnie musi byc zawarte, aby lapalo sie

    A co on ma zrobić?

  • 3. Data: 2009-04-01 14:52:15
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > A co on ma zrobić?

    Utrzymywac serwer aby działał (programowac w php, html) oraz uaktualniac
    bazy danych

    Moja propozycja to tresc w postaci programowanie skryptow bash oraz stron w
    php

  • 4. Data: 2009-04-01 15:02:20
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    ntx pisze:
    > Witam,
    > Czy mozna podpisac umowe o dzielo na prawach autorskich (50%kosztow) z
    > administratorem sieci ISP. Co ewentulnie musi byc zawarte, aby lapalo sie
    > pod tą umowę? Postawianie

    administracja serwerem, w szczególności:

    ... dbanie o poprawne funkcjonowanie przy wykorzystaniu autorskich
    skryptów monitorujących
    ... autorskie reguły tworzenia kopii zapasowych

    autorski QoS dotyczący usług

    wykorzystanie _własnych_ skryptów utworzonych _na_ _potrzeby_ obsługi
    serwera

    itd. podkreślając własne/autorskie

    w sumie tak naprawdę to często tak jest, bo admini są leniwi i piszą
    sobie skrypty, które różne rzeczy robią za nich :)

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-04-01 16:56:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Dawid wrote:

    > Utrzymywac serwer aby dzia?a? (programowac w php, html) oraz uaktualniac
    > bazy danych

    to nie jest dzieło.
    reszte możesz podpisać jako dzieło.

    Ja bym te wszystkie dzieła i umowy rozwalił w pizdu. Nie byłoby potrzeby
    kombinowania.

  • 6. Data: 2009-04-01 17:42:36
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Dawid" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bazy danych
    >
    > Moja propozycja to tresc w postaci programowanie skryptow bash oraz stron
    a to ty Dawid;)...jaki ten swiat maly:)

  • 7. Data: 2009-04-01 17:42:59
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > w sumie tak naprawdę to często tak jest, bo admini są leniwi i piszą sobie
    > skrypty, które różne rzeczy robią za nich :)

    Wielkie dzieki;)

  • 8. Data: 2009-04-01 17:44:00
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    > to nie jest dzieło.
    > reszte możesz podpisać jako dzieło.
    >
    > Ja bym te wszystkie dzieła i umowy rozwalił w pizdu. Nie byłoby potrzeby
    > kombinowania.

    ja bym np wyrabal bramki na autostradach i wprowadzil Winiety, ale w tym
    kraju niestety rzadza idioci.

  • 9. Data: 2009-04-01 19:08:42
    Od: "Dawid" <d...@p...onet.pl>

    > w sumie tak naprawdę to często tak jest, bo admini są leniwi i piszą sobie
    > skrypty, które różne rzeczy robią za nich :)

    Czemu zaraz leniwi. Pisza bo wolą miec wiecej czasu na inne rzeczy a nie
    wykonywac wszystko recznie co wydluza czas

  • 10. Data: 2009-04-02 23:00:04
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Dawid pisze:

    > Czemu zaraz leniwi. Pisza bo wolą miec wiecej czasu na inne rzeczy a nie
    > wykonywac wszystko recznie co wydluza czas

    tutaj stwierdzenie "leniwi" było w pozytywnym znaczeniu.

    Wojtek